Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 1.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 2.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 3.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 4.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 5.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 6.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 7.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 8.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 9.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 10.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 11.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 12.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 13.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 14.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 15.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 16.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 17.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 18.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 19.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 20.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 21.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 22.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 23.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 24.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 25.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 26.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 27.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 28.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 29.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 30.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 31.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 32.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 33.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 34.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 35.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 36.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 37.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 38.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 39.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 40.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 41.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 42.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 43.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 44.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 45.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 46.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 47.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 48.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 49.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 50.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 51.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 52.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 53.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 54.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 55.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 56.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 57.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 58.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 59.
  • Practice Reports 'Deviņi stundu plāni pedagoģiskās prakses dienasgrāmatai', 60.
Extract

Pašanalīze
Nodarbības tematu izvēlējos balstoties uz to ,kas skolēniem ir aktuāls pirmssvētku nedēļās. Uzdevumi, kas tika saistīti ar Ziemassvētkiem, skolēnos bija izraisījuši motivāciju iesaistīties uzdevuma izpildē, daloties ar esošo pieredzi.
Katra nodarbības piedāvātā aktivitāte saistās ar plānotajiem uzdevumiem un apgūstamajām prasmēm atbilstoši šo trīs priekšmetu standartiem-mājturības un tehnoloģijas, kas ir dominējošais priekšmets, matemātikas un sociālās zinības standartam. Uzskatu, ka šo priekšmetu piedāvātās aktivitātes bija atbilstošas otrās klases līmenim, jo tās skolēnos radīja interesi un piesaistīja, veiksmīgi tiekot galā ar paredzētajiem uzdevumiem.
Izvēloties mājturību un tehnoloģijas, matemātiku un sociālās zinības, nodrošinātu labās un kreisās puslodes spēju kanālu mijiedarbību.
Integrējot mājturības un tehnoloģijas saturu šajā nodarbībā, skolēniem radīju iespēju apzināties savas individuālās spējas un prasmes izgatavojot Ziemassvētku telpu rotājumus, izmantojot papīru. Tika sekmēta pozitīvu emociju un gandarījuma par paveikto izveidošana, kas saglabājās visas dienas garumā, ieraugot savu izgatavoto sniegpārsliņu.
Integrējot matemātikas saturu , skolēniem tika radīta iespēja izspēlēt „Improvizēto veikalu ”, kura laikā skolēni nostiprināja prasmes aprēķināt teksta uzdevumus ar naudas mērvienībām. Grupām šis uzdevums bija izraisījis diezgan lielu motivāciju un interesi gan pirms uzdevuma , gan uzdevuma veikšanas gaitā. Izgatavojot sniegpārsliņu, skolēniem mm atlikšana sagādāja nelielas grūtības, bet ar manu un citu skolēnu palīdzību šīs grūtības tika pārvarētas.

Integrējot sociālās zinības saturu, skolēniem aktivizēju iegūto pieredzi un zināšanas par pēcpusdienas plānošanai nepieciešamajām darbībām. Izmantojot grupu darbu tika sekmētas saskarsmes un sadarbības prasmes. Kā arī skolēni varēja brīvi izteikties un pamatot savu viedokli.
Īstenojot mācību procesu un sasniedzot izvirzīto mērķi, panācu, ka nodarbībā motivējoša mācību vide saglabājās visas nodarbības gaitā. To panācu izmantojot dažādus pedagoģiskos līdzekļus.

Author's comment
Atlants