Finansēšana
Runājot par elektorālo kampaņu finansēšanu Tomas Oneils (Thomas O’Neill) ir teicis, ka elektorālā kampaņa ir sadalīta četrās daļās. Kandidāts, kandidāta rezultāti, kampaņas organizētība un nauda, kas ir kopā ar kampaņu. Bez naudas jūs varat aizmirst pārējos trīs. Nauda tiek izlietota ofisa īrei, personāla algām, telefona rēķiniem, pasta izdevumiem, ceļojuma izdevumiem, kampaņas laikā izdotajai literatūrai un protams reklāmai masu mēdijos. Veiksmīga kampaņa pieprasa labu kampaņas organizatorisko pusi un labu kandidātu. Ar pietiekamu naudas daudzumu būs iespējams nopirkt labākos kampaņas menedžerus, konsultantus, vajadzīgās iekārtas, transportu un veikt nepieciešamos pētījumus. Kvalitatīvu kampaņas organizatorisko pusi galvenokārt nosaka naudas iespējas. Valdībai ir grūti kontrolēt kampaņu finanses un to iegūšanas veidus. …