Evaluation:
Published: 23.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 1.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 2.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 3.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 4.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 5.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 6.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 7.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 8.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 9.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 10.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 11.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 12.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 13.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 14.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 15.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 16.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 17.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 18.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 19.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 20.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 21.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 22.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 23.
  • Research Papers 'Pētījums izklaides industrijā Jēkabpilī', 24.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ievads    3
1.1.  Kvalitatīvā pētījuma metodes    4
1.2.  Kvalitatīvo pētījumu metodes izmantošana un īpatnības    4
1.3.  Kvalitatīvā pētījuma priekšrocības un trūkumi    5
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Extract

Kvalitatīvs pētījums ir atkārtojošs process, kas pieļauj teorētisko konceptu un analītisko procedūru elastīgu pielietojumu. Kvalitatīva pētījuma pamatkoncepti ir nozīme, kas jāpēta dabiskā vidē, pētnieks ir interpretējošs subjekts.
Kvalitatīvo pētījuma metožu - fokusa grupu diskusiju un padziļināto interviju - pamatā ir individuāla pieeja katram respondentam. Tomēr, ja pētāmais aspekts ir ne tikai individuāls, bet arī iespējami konfidenciāls, respondenti nevēlēsies atklāt šādu informāciju grupas diskusijā, potenciāli svešā un konkurējošā auditorijā (tā vietā drīzāk vēlēsies uzzināt citu noslēpumus, neatklājot savējos). Tādēļ vienīgā metode, kura ietver sevī gan individuālu pieeju, gan respondenta konfidencialitātes saglabāšanu, ir padziļinātās intervijas.

Kvalitatīvo pētījumu metodes:
1.Mērķa grupu diskusija (Focus Group Discussion)
2.TG – Mērķa auditorija (Target Group). Par mērķa auditoriju var saukt jebkuru cilvēku grupu, ko vieno kāda izmērāma īpašība vai to kopums.
3.Mini-grupu diskusija (Mini Group Discussion)
4.Padziļinātā intervija (In-Depth Interviews)

Kvalitatīva pētījuma izlasi galvenokārt veido trejādi:
1. Nodrošinot maksimumu variāciju (fenomena dažādas kvalitātes),
2. Teorētisko izlasi (mediju organizācijas hierarhisko struktūru pārstāvjus),
3. Ērto (pieejamo) izlasi vai sniega pikas izlasi.…

Author's comment
Atlants