Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 1.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 2.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 3.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 4.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 5.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 6.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 7.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 8.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 9.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 10.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 11.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 12.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 13.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 14.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 15.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 16.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 17.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 18.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 19.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 20.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 21.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 22.
  • Research Papers 'Skolotāju kavējumi', 23.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
  Saīsinājumu un terminu skaidrojums    6
Extract

Ieteikumi, secinājumi
Nostiprinājušos uzskatu maiņa ir ilgstošs process, jo jāmainās gan uzskatiem par to, kas ir labs mācību process un sasniedzamais rezultāts, gan jāpilnveido zināšanas par veidiem, kā īstenot uzskatu maiņu, kā arī jāpilnveido prasmes, kas nepieciešamas uz skolēna mācīšanos orientēta procesa organizēšanai. Ir saprotami, ja skolotājs izjūt diskomfortu un nevēlēšanos mainīt jau nostiprinājušos paradumus, bet, redzot izmaiņas skolēnu sasniegumos un attieksmē, skolotāja motivācija mainīt savu darbību nostiprinās un skolotājs mērķtiecīgi pilnveido profesionālās kompetences.

Author's comment
Atlants