Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība', 5.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība', 6.
Extract

Kas ir mārketings? Parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecības, reklāmu. Produktu pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīgā marketinga funkcija. Tā ir tikai mārketinga aisberga virsotne, bet pastāv arī pats aisbergs. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka cena, jāizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem reklāmas paņēmieniem var sākt virzīt preci uz konkrētu mērķtirgu. 1
Mārketinga process sastāv no trim daļām:
Tirgus pētīšana ar sekojušiem līdzekļiem: pieprasījuma novērošana un analīze, konkurence, starpnieku, un arī vide- tiesiska, tehniska, ekonomiska.
Cenu noteikšana un sakaru nodibināšana, tāda komerciāla piedāvājuma, kurš atbildis izvēlētam mērķim un vēlamam tirgus vietām.
Produktu un pakalpojumu realizēšana ar reklāmas un realizācijas politikas palīdzību.
Visas šis mārketinga process daļas attiecas ne tikai pie vietējam, bet arī pie starptautiskajam mārketingam…

Author's comment
Atlants