Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 5.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 6.
Extract

Mārketings ir mērķtiecīga darbība, kas vērsta uz pircēju jeb patērētāju vajadzību izzināšanu un to apmierināšanu.
Mārketings atbilstoši tā uzdevumiem var būt:
stratēģiskais – tā risināmie uzdevumi ir sistemātiska un pastāvīga mērķa pircēju vajadzību un prasību analīze, efektīvas preču koncepcijas izstrādāšana, kas ļautu uzņēmumam apkalpot mērķa pircējus labāk nekā to spēj konkurenti,
operatīvais – tas risina uzdevumus, kas saistīti ar tirdzniecības organizēšanu, komunikāciju veidošanu, lai informētu potenciālos pircējus un parādītu uzņēmuma produktu kvalitātes pozitīvi atšķirīgās puses.

Tieši mārketings ir tas, ar kura palīdzību var saņemt konkrētas atbildes uz jautājumiem:
ko vajag pārdot,
kam var pārdot,
kāpēc vajag pārdot,
kur un kādā veidā pārdot,
kad vajag pārdot,
kā vadīt preču kustību.…

Atlants