Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Essays 'Televīzijas seriāla "Dienvidparks" skarto tēmu ietekme uz auditoriju', 1.
  • Essays 'Televīzijas seriāla "Dienvidparks" skarto tēmu ietekme uz auditoriju', 2.
  • Essays 'Televīzijas seriāla "Dienvidparks" skarto tēmu ietekme uz auditoriju', 3.
  • Essays 'Televīzijas seriāla "Dienvidparks" skarto tēmu ietekme uz auditoriju', 4.
  • Essays 'Televīzijas seriāla "Dienvidparks" skarto tēmu ietekme uz auditoriju', 5.
  • Essays 'Televīzijas seriāla "Dienvidparks" skarto tēmu ietekme uz auditoriju', 6.
  • Essays 'Televīzijas seriāla "Dienvidparks" skarto tēmu ietekme uz auditoriju', 7.
Extract

4. Secinājumi
Pēc pētnieciskās daļas izstrādes - sēriju analīzes un intervēto respondentu atbilžu apkopošanas, tika veikti secinājumi.
Pirmais secinājums ko var veikt par pašu auditoriju ir tāds, ka situāciju komēdijas “Dienvidparks” auditorija ir aktīva. Tā pati pieņem lēmumus kritiski par to, kuras sērijas skatīties vai neskatīties.
Balstoties uz mediju lietojuma apmierinājuma teoriju, pētījuma gaitā pierādījās tas, ka galvenais iemesls, kādēļ auditorija ar interesi skatās tik satīriska satura situāciju komēdiju ir apmierinājums, ko skatītāji gūst no katras sērijas. Katrs no aptaujātajiem respondentiem no šīs situāciju komēdijas kaut ko sagaida, lielākoties tā ir uzdrīkstēšanās jokot par ko tādu, par ko jokot neatļaujas lielākā daļa mediju.
Katras sērijas “apspēlētās” problēmas nav mainījušas intervēto respondentu uzskatus par šiem tematiem. Lielākā daļa respondentu atbildēja, ka viņuprāt viņu viedoklis un skatījums par šīm tēmām netika ietekmēts. Viss ko viņi ieguva no šīm sērijām bija apmierinājums, kas izpaudās kā cits skatupunkts no kura raudzīties uz sabiedrībā svarīgām un aktuālām problēmām.

Author's comment
Atlants