Evaluation:
Published: 07.12.2022.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 1 units
References: Used
  • Research Papers 'Tiešā Tirzdniecība', 1.
  • Research Papers 'Tiešā Tirzdniecība', 2.
  • Research Papers 'Tiešā Tirzdniecība', 3.
  • Research Papers 'Tiešā Tirzdniecība', 4.
  • Research Papers 'Tiešā Tirzdniecība', 5.
  • Research Papers 'Tiešā Tirzdniecība', 6.
  • Research Papers 'Tiešā Tirzdniecība', 7.
  • Research Papers 'Tiešā Tirzdniecība', 8.
  • Research Papers 'Tiešā Tirzdniecība', 9.
  • Research Papers 'Tiešā Tirzdniecība', 10.
  • Research Papers 'Tiešā Tirzdniecība', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  TIEŠĀ TIRZDNIECĪBAS IR    4
  TIEŠĀS TIRZDNIECĪBAS PLUSI    5
  TIEŠĀ TIRZDNIECĪBA NAV    6
  DARĪJUMA PSIHOLOĢIJA UN PIRKUMA IZDARĪŠANAS “STANDARTA” PROCESS    6
  GALVENIE NOSACĪJUMI TIEŠAJĀ PĀRDOŠANĀ    7
  TIEŠĀ PĀRDOŠANA IETEIKUMI    8
  TĒZES    9
  IZMANTOTĀ LITARATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI    10
Extract

Tiešā tirdzniecība pastāv jau no laika gala, tajā ikdienā ir iesaistīti tūkstošiem cilvēku un tā arī ejot laikam ir attīstījusies. Mainoties laikam mainās arī tirdzniecības metodes – produktu pozicionēšana un reklāmas akcijas ļoti dažādi iespaido dažādu produktu kustību tirgū. Pircējiem arvien biežāk ļauj aptaustīt, izmēģināt, nogaršot produktu, tādējādi ļaujot pieņemt lēmumu straujāk, ātrāk un ar mazākām pārdomām. Arī pārdevēji ikdienas uzlabo savas prasmes lai efektīvāk pārdotu savu produktu, uzlabo pārdošanas apjomus un palielina ieņēmumus. Tas viss palīdz attīstīties uzņēmumam, kurā darbojas šādi pārdevēji.…

Atlants