Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Kā kļūt par uzmanīgu klausītāju', 1.
  • Essays 'Kā kļūt par uzmanīgu klausītāju', 2.
  • Essays 'Kā kļūt par uzmanīgu klausītāju', 3.
  • Essays 'Kā kļūt par uzmanīgu klausītāju', 4.
Extract

Reiz dzīvnieki nolēma, ka beidzot pienācis laiks, lai atrisinātu modernās, mūsdienu pasaules problēmas. Tā nu viņi ievēlēja skolas padomi, kuras sastāvā bija lācis, āpsis un bebrs. Viņi nolīga darbā ezi, kuram uzticēja mācīšanu. Mācību procesā bija tādi priekšmeti, kā skriešana, kāpšana kokā, peldēšana un lidošana. Mācību procesa organizēšanas atvieglošanai visus dzīvniekus vajadzēja vienādi apmācīt visos priekšmetos.
Pīlei bija vislabākās sekmes peldēšanā, patiesībā, viņa bija pat labāka par skolotāju, savukārt lidošanā viņai bija sliktas atzīmes, bet skriešanā viņa pilnīgi izgāzās. Tā kā viņai bija tik sliktas sekmes skriešanā, viņai bija jāapmeklē papildus stundas šajā priekšmetā. Kamēr pārējiem dzīvniekiem bija peldēšanas stundas, viņai bija jāskrien. Pēc kāda laika pīles pleznas bija tā pārpūlētas, ka peldēšanā viņa saņēma tikai viduvējas atzīmes.…

Author's comment
Atlants