Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 1.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 2.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 3.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 4.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 5.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 6.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 7.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 8.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 9.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 10.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 11.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 12.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 13.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 14.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 15.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 16.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 17.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 18.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 19.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 20.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 21.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 22.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 23.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 24.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 25.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 26.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma apraksts    3
3.  Mikrovides analīze    11
4.  Mārketinga darbības koncepcija    13
5.  8P un 8C    15
6.  Patēriņa un izmantotāju tirgus    19
7.  Preces tirgus segmentēšana    20
8.  Konkurences veidi    22
9.  SIA „Riga Realty Media” SWOT analīze    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Bibliogrāfiskais saraksts    27
Extract

Galvenais šī kursa darba mērķis ir tirgus pētījums un analīze, kas jāveic konkrētai precei vai pakalpojumam. Sākumā ir jāsaprot, ko vispār nozīmē jēdziens – tirgus.
Definīcija skan - tirgus ir esošo un potenciālo pircēju kopums. Vecākais tirgus veids – tradicionālais tirgus. Tā ir vieta, kur pircēji un pārdevēji sastopas, lai veiktu savstarpējos darījumus.
Vairumā mūsdienu pilsētās vēl līdz šim ir sastopami tirgus laukumi vai tirgus zāles, kur pirkšana un pārdošana notiek tādā pašā veidā kā pirms gadsimtiem. Tomēr modernajā pasaulē vārdu “tirgus” mēs varam definēt dažādi. Tirgu visprecīzāk varētu definēt kā jebkuru vienošanos, kas dod iespēju pircējam un pārdevējam veikt darījumu, kura rezultātā tiek noteiktas cenas un notiek apmaiņa. Pircējiem un pārdevējiem nav vienam ar otru jāsatiekas. Sakaru līdzekļi palīdz sazināties cilvēkiem, kuri vēlas pirkt un pārdot. Mazi paziņojumi vietējas avīzes slejās arī ir efektīvs līdzeklis, lai savestu kopā pircējus un pārdevējus.
Ārzemju valūtas tirgū dīleri pērk un pārdod valūtu. Šie dīleri savstarpēji nesatiekas – daudzos gadījumos tos šķir tūkstošiem kilometru. Modernās komunikāciju sistēmas dod tiem iespēju precīzi zināt, kas notiek ar valūtu cenām dažādās pasaules malās. Dīleris Londonā var veikt darījumu ar partneri, kurš atrodas Ņujorkā tik pat efektīvi kā tad, ja viņi atrastos vienā kabinetā.…

Author's comment
Atlants