Evaluation:
Published: 26.06.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 1.
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 2.
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 3.
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 4.
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 5.
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 6.
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 7.
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 8.
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 9.
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 10.
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 11.
  • Presentations 'Sengrieķu teātra un dramaturģijas rašanās', 12.
Extract

Vēlāk traģēdija attālinājās no mītu attēlošanās un pievērsās citu mītu sižetu interpretācijai. Pirmais to darīja Frīnihs (~540.-470.g.p.m.ē.),kurš sacerējis traģēdijas,kurā arī ir vēsturiski sižeti,nevis tikai mitoloģiski.
Traģēdijas autors savā lugā atklāja gan sava laika noskaņojumu,gan estētiskos,filozolofiskos,reliģiskos uzskatus.Tāpēc traģēdija kļuva par nozīmīgu grieķu sabiedrības pilsoņu audzinātāju.
Savukārt komēdijā tika pieļauta pilnīgā brīvība,lai kariķētu vai smieklīgā gaismā paradītu ne tikai konkrēta personības,bet pat dievus.…

Author's comment
Atlants