Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Priekšstats par sabiedrisko attiecību kampaņām. Vēsturiskais ekskurss, situācija', 1.
  • Summaries, Notes 'Priekšstats par sabiedrisko attiecību kampaņām. Vēsturiskais ekskurss, situācija', 2.
  • Summaries, Notes 'Priekšstats par sabiedrisko attiecību kampaņām. Vēsturiskais ekskurss, situācija', 3.
Extract

Jau krietni sen priekšteču izplānotā valdības sistēmā, kas pieprasīja vispārēju vēlētāju procesu Amerikas Savienoto valstu prezidentiem, komunikācijas un tēla kontrole ir bijuši dominējošie faktori kontroles iegūšanā.
Prezidenti ir izmantojuši lielu skaitu komunikāciju līdzekļus, lai izplatītu informāciju vēlētājiem, tāpēc ļoti svarīga bijušas sabiedrisko attiecību taktikas, lai radīti pozitīvu tēlu plašā sabiedrībā. Tādi mediji kā laikraksti, radio un televīzija, un internets, tikuši iekļauti sabiedrisko attiecību plānos iekš izpildvaru nodļām, lai nosūtītu informāciju potenciālajiem vēlētājiem sabiedrībā.
Piemēram, kad komunikāciju līnijas bija atvērtas, presidents Rūzvelts ieguva jaunas atbildības ne tikai pret sabiedrību, bet arī pret sevi.…

Author's comment
Atlants