Evaluation:
Published: 23.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 1.
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 2.
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 3.
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 4.
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 5.
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 6.
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 7.
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 8.
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 9.
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 10.
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 11.
  • Practice Reports 'Prakse SIA "JP Garden"', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses vietas raksturojums    2
2.  Specializācijas uzdevumu izpilde    3
3.  Ieteikumi par prakses organizāciju prakses vietā    10
4.  Priekšlikumi prakses darba uzlabošanai    11
5.  Pielikums    12
Extract

Laikiem mainoties, vajadzība pēc „rakstīta vārda” ir palikusi nemainīga – mainījies ir tikai veids, kā mēs to darām. Vēstule joprojām ir sirsnīgs veids kā apsveikt dzimšanas dienā, vārda dienā, atgādināt par sevi, pastāstīt par ceļojumu, apsveikt ar panākumiem vai izteikt pateicību. Tas ir gaumīgs veids kā nosūtīt CV, prezentēt jaunu produktu vai ielūgt viesus uz ballīti, iespējas ir bezgalīgas. Pakalpojums ir piemērots gan darījumu sarakstei, gan personīgai sarakstei.
Projektā darbojas IT speciālists, kura darba pienākumi ir programmēšana un mājas lapas rediģēšana. Vēl projektā darbojas mārketinga speciālists un projektu vadītājs. Katram ir savi uzdevumi , kas jāveic konkrētā laika posmā.
Šis serviss ir radīts ar mērķi padarīt vienkāršāku un atvieglot vēstuļu sūtīšanas procesu. Mērķis ir radīt jaunu, modernu un vizuāli pievilcīgu pakalpojumu, ko būs iespējams izmantot visā pasaulē. Uzlabot un paātrināt komunikācijas iespējas. …

Author's comment
Atlants