Author:
Evaluation:
Published: 14.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Efektīvāka reklāma', 1.
  • Summaries, Notes 'Efektīvāka reklāma', 2.
Extract

Firmas stila elementi.
1. Vai pastāv logotips?
Firmas stilu veido logotips.
Reklāmas sauklis. Slogan- (kaujas sauciens seno ķeltu valodā) firmas vai atsevišķas reklāmas kampaņas lozungs, devīze. Tas var mainīties tirgus nosacījumu vai menedżmenta uzdevumu iespaidā.
2. Dokumentācijas
*Veidlapas, aploksnes, personiskās vizītkartes, uzņēmuma vizītkartes, dokumentu mapes, lai nenobružātos dokumenti.
3. Interneta mājaslapa.
4. Pavaddokumentācija. Dažādi cenu saraksti, bukleti, katalogi, instrukcijas un paziņojumi. Arī tiem jābūt veidotiem vienotā stilā.
5. Suvenīri.
*Dažādi suvenīri firmas klientiem, apsveikumu atklātnes Ziemassvētkos, valsts svētkos un citos gadījumos, diplomi, goda raksti, pateicības raksti.
6. Poligrāfiskā reklāma
*Dažādu izmēru un pielietojumu plakāti; reklāmas katalogi, bukleti un žurnāli; cenu zīmes, leibli un uzlīmes, reklāmas kalendāri, gada atskaites.…

Author's comment
Atlants