Author:
Evaluation:
Published: 15.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšan', 1.
  • Summaries, Notes 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšan', 2.
  • Summaries, Notes 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšan', 3.
Extract

Starp kultūru atšķirības temats mūsdienās pasaulē ir ļoti aktuāls mārketinga darbā.
Vairākums cilvēku dzīve ģimenēs. Ģimeni arī var uzskatīt par patērētāju uzvedību determinējošu faktoru. Ģimene ir personu kopums, kurus saista laulība, asinsradniecība vai adopcija, ir kopēja dzīvesvieta, ekonomiskā kooperācija.
Ģimenes pamatrādītāji ir šādi:
ģimenes struktūra;
funkciju attieksme pret sabiedrību;
interakcionalitāte, iekšējās attiecības.
Tādu apkārtējās vides faktoru, kā ģimene arī vajag ievērot, veicot mārketinga pētījumus. Zināšanas par patērētāju ģimenēm ir noderīga informācija mārketinga darbā. Šo informāciju ir vērts ievērot mārketinga pasākumos.
Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketingā

Author's comment
Atlants