Author:
Evaluation:
Published: 06.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 1.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 2.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 3.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 4.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 5.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 6.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 7.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 8.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 9.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 10.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 11.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 12.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 13.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 14.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 15.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 16.
  • Business Plans 'Biznesa plāns aveņu ražošanai', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma apraksts    2
1.1.  Firmas darbības apraksts    2
1.2.  Vīzija un mērķi    2
2.  Marketings    3
2.1.  Produkta apraksts    3
2.2.  Cenu stratēģija    5
3.  Finanses    7
3.1.  Pirms ekspluatācijas kopsavilkums    7
3.2.  Kredītsaistību maksājumi    8
3.3.  Ienākumu prognoze    9
3.4.  Izdevumu prognoze    10
3.5.  Peļņas plāns    12
3.6.  Finansu plāns    13
3.7.  Rezultātu tabula    14
4.  Secinājumi par projekta realizācijas iespējām    14
5.  Literatūras saraksts    15
  Izmantoto avotu saraksts    15
6.  Pielikumi    17
Extract

Par pirmo biroja telpu tiks izmantotas uzņēmuma vadītāja privātās telpas Rīgā, Purvciemā. Pēc 5 gadiem pēc taktiskā plāna SIA “JAAPI” jau vajadzēs lemt par nopietnāka ofisa izveidi.
1.2. Vīzija un mērķi
Biznesa misija:
Mūsu nodoms ir izveidot kvalitatīvu biznesu, kas spētu nodrošināt dominējošo stāvokli augošajā Latvijas aveņu tirgū un sacensties par vietu ienesīgajā Skandināvijas tirgū, kas spētu piedāvāt zemas cenas un labu kvalitāti saviem pircējiem, kā arī kas nodrošinātu augstu produktivitātes un klientu apkalpošanas līmeni .

Mērķi:
1.3 gadu laikā iekļūt Latvijas tirgū, iegūstot vismaz 30% tirgus daļas un gūstot gadā neto peļņu pirms nodokļu nomaksas, kas pārsniegtu 10 000 Ls.
2.5 gadu laikā iegūt dominējošo stāvokli Latvijas tirgū ar vismaz 55% no tirgus daļas un gūstot gadā neto peļņu pirms nodokļu nomaksas, kas pārsniegtu 12 000 Ls.
3.8 gadu laikā noturēt savu līdera pozīciju Latvijas tirgū ar 65% tirgus daļu, garantējot neto peļņu, kas pirms nodokļu nomaksas pārsniegtu 15 000 Ls.
4.10 gadu laikā noturēt līdera pozīcijas Latvijas tirgū ar tirgus daļu lielāku par 65%, kā arī Zviedrijas tirgū ar tirgus daļu virs 10% un konkurēt Norvēģijas tirgū ar tirgus daļu virs 15%, gūstot neto peļņu pirms nodokļu nomaksas vismaz 16 000 Ls.…

Author's comment
Atlants