Evaluation:
Published: 31.10.2002.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 1.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 2.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 3.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 4.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 5.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 6.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 7.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 8.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 9.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 10.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 11.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 12.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 13.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 14.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 15.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 16.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 17.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 18.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 19.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 20.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 21.
  • Business Plans 'SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns', 22.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  KOPSAVILKUMS    3
2.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
3.  PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS    6
4.  UZŅĒMUMA NODAĻAS VADĪBA UN STRUKTŪRA    8
5.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    9
6.  TIRGUS ANALĪZE UN KONKURENTI    10
7.  IESPĒJAMĀS PROBLĒMAS UN RISKS    11
8.  FINANSU PLĀNS    12
Extract

1.1.Uzņēmumam SIA ” Leksimus” (turpmāk “Sabiedrība”) pieder klubs ”Randevu” , kurš atrodas Rīgā. Klubs “Randevu” piedāvā ēdināšanas un izklaides pakalpojumus. Klubs “Randevu” Rīgā ir veiksmīgi darbojies jau 4 gadus.
1.2.2002 gada augustā Sabiedrība plāno atvērt šī kluba filiāli Liepājā ar tādu pašu nosaukumu “Randevu”.
1.2.1.Tāds pašu nosaukumu Sabiedrības dalībnieki ir izvēlējušies, lai arī tiem cilvēkiem, kuri atbraukuši ekskursijā vai arī pārcēlušies uz dzīvi Liepājā, būtu jau pazīstams kluba nosaukums, un tātad arī kluba kvalitatīvo pakalpojumu klāsts, kā arī laipnais, atsaucīgais un kompetentais personāls.
1.3.Izpētot dažādu pilsētu iespējamo mērķa tirgu, Sabiedrības dalībnieki nolēma kluba filiāli atvērt tieši Liepājā, jo tā ir viena no lielākajām pilsētām Latvijā ar vairāk par 80000 iedzīvotājiem, no kuriem daļa Sabiedrības potenciālie klienti.
1.4.Liela uzmanība tiks pievērsta Sabiedrības reklamēšanas pasākumiem. Mūsu reklāmas kampaņās tiek ietvertas reklāmas reģionālajā radio, reģionālajā televīzijā kā arī vietējā avīzē. Neizpaliks, protams, arī informatīvie plakāti par klubā notiekošajiem pasākumiem un reklāmas lapiņas un bukleti.
1.5.Sabiedrības mērķis ir gūt peļņu, nodrošināt darbavietas un iekarot pēc iespējas lielāku tirgus daļu.…

Author's comment
Atlants