Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 1.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 2.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 3.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 4.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 5.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 6.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 7.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 8.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 9.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 10.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 11.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 12.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 13.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 14.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 15.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 16.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 17.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 18.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 19.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 20.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 21.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 22.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 23.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 24.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 25.
  • Practice Reports 'Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana', 26.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Organizācijas apraksts, darbības principi un biroja darba organizēšana    3
1.1.  Prakses organizācijas apraksts, mērķi un stratēģija    3
1.2.  Prakses organizācijas struktūra    5
1.3.  Biroja administratora galvenie darba pienākumi    6
2.  Organizācijas iekšējā vide    8
3.  Biroja resursu lietošana un darba vide organizācijā    12
4.  Informācijas aprite un apstrāde organizācijā    14
4.1.  Iekšējā un ārējā komunikācija    14
4.2.  Informācijas kanāli. Sanāksmju plānošana    15
5.  Apmeklētāju pieņemšanas un klientu apkalpošanas novērtējums. Klientu apkalpošanas organizācija    17
6.  Prakses atskaites secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
  1. PIELIKUMS. Prakses dienasgrāmata    23
  2. PIELIKUMS Prakses vadītāja organizācijā novērtējums    25
Extract

1. Organizācijas apraksts, darbības principi un biroja darba organizēšana
1.1.Prakses organizācijas apraksts, mērķi un stratēģija
Darba autore prakses uzdevumus veiks uzņēmumā sabiedrība ar ierobežotu atbildību „A PLUS”(turpmāk tekstā –SIA „A Plus”). Darbības veidi: Pārējā mazumtirdzniecība nespecializētajos veikalos (47.19, versija 2.0) (Datu avots: VID, CSP, ZO.LV).(Lursoft, n.d.)
Prakses norises periods ir 04.09.2023 –29.10.2023, 320 stundu apjomā. Šajā periodā tika veikti visi prakses nolikumā norādītie uzdevumi.
Prakses mērķis ir gūto teorētisko zināšanu nostiprināšana praksē.
Prakses uzdevumi:
• gūt izpratni par biroja darba organizāciju un vadību, tās nozīmi organizācijas darbā,
• saskarsmes prasmju, iemaņu un klientu apkalpošanas prasmju pilnveidošana,
• atbilstības, sagatavotības un piemērotības pārbaude izvēlētajai profesijai,
• temata izvēle un materiālu apkopošana kvalifikācijas darbam. …

Author's comment
Atlants