Author:
Evaluation:
Published: 30.07.2025.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Kā pētīt un saglabāt tradīcijas? 3.kl.sociālās zinības', 1.
  • Summaries, Notes 'Kā pētīt un saglabāt tradīcijas? 3.kl.sociālās zinības', 2.
  • Summaries, Notes 'Kā pētīt un saglabāt tradīcijas? 3.kl.sociālās zinības', 3.
Extract

Mērķauditorija: 3. klase
Mērķis: Veidot skolēnu izpratni par tradīciju nozīmi un veidiem, kā tās var pētīt un saglabāt.
1. Ievads (10min) – Kas ir tradīcijas?
Saruna ar skolēniem:
• Kas ir tradīcijas? (Skolēni izsaka savas domas)
• Vai katrā ģimenē un tautā ir savas tradīcijas?
• Kādas tradīcijas mēs svinam skolā, mājās, Latvijā?
Skolotājs rāda attēlus (piemēram, Lieldienu šūpošanās, Jāņu ugunskurs, Ziemassvētku eglīte, Miķeļdienas tirdziņš) un skolēni min, kādas tradīcijas attēlotas.
2. Pētnieciskā daļa (15 min) – Kā pētīt tradīcijas?

Author's comment
Atlants