Evaluation:
Published: 21.05.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 3.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 4.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 5.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 6.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 7.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 8.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 9.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 10.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 11.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 12.
  • Summaries, Notes 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 13.
Extract

Likumi ir nepārkāpjami tikai tad, ja mēs pieņemam, ka tie tādi ir (S.Torps).
„Problēmbērns”,riska grupas bērns, kuram piemīt attīstības (īpaši sociālās) īpatnības un kuram, līdz ar to viņam ir nepieciešama īpaša audzināšana un apstākļi personības sekmīgai attīstībai.
Ir 2 uzvedību veidi:
1.Kolektīvā uzvedība- relatīvi spontāna un nestrukturēta sociāla uzvedība, ko veic grupa cilvēku, kuri neskaidrās situācijās rīkojas kopīgas ietekmes rezultātā (Smelser, 1998)
2.Individuālā uzvedība- indivīda jebkāda aktivitāte, ko var sadalīt akcijās vai rīcībā (paša indivīda iniciatīva) un reakcijās (indivīda atbilde uz ārējo notikumu vai uz cita indivīda rīcību) (Psiholoģijas vārdnīca, 1999., 148.lpp.)

Atlants