-
Ekspluatācijas darba vadība. Dzelzceļa ekspluatācijas iecirkņa ekspluatācijas darba organizācija
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Izejas dati | 2 | |
Ievads | 7 | |
1. | Nodaļas raksturojums | 8 |
1.1. | Krauto vagonplūsmu noteikšana | 8 |
1.2. | Tukšo vagonplūsmu noteikšana | 9 |
1.3. | Vilciena vidējā vagonu skaita sastāvā noteikšana | 10 |
2. | Vagonplūsmu organizācija | 12 |
2.1. | Nosūtīšanas maršrutu organizācija | 12 |
2.2. | Šķirošanas un iecirkņu staciju formēšanas plāna aprēķins (tehniskā maršrutizācija) | 13 |
2.2.1. | Krauto vagonplūsmu greizā tabula, ko jāaptver ar tehnisko maršrutizāciju | 13 |
2.2.2. | Formēšanas plāna aprēķina parametru noteikšana | 14 |
2.2.3. | Vagonplūsmu pakāpjveida grafiki | 14 |
2.2.4. | Apvienoto analītisko salīdzinājumu metode | 17 |
2.2.5. | Formēšanas plāna aprēķins pāra virzienam | 17 |
2.2.6. | Formēšanas plāna aprēķins nepāra virzienam | 22 |
2.2.7. | Formēšanas plāna optimālā varianta shēma | 25 |
2.3. | Formēšanas plāna radītāji | 26 |
3. | Vietējā darba organizācija | 27 |
3.1. | Savācējvilcienu nepieciešamā skaita noteikšana | 27 |
3.2. | Savācējvilcienu ielikšanas shēmas varianta izvēle | 27 |
4. | Vilcienu kustības grafiks | 32 |
4.1. | Kravas vilcienu kustības kopējo izmēru noteikšana | 32 |
4.2. | Vilcienu specializācijas shēma | 34 |
4.3. | Vilcienu specializācijas tabula | 35 |
4.4. | Stacijas intervālu aprēķins | 35 |
4.5. | Nodaļas iecirkņu pastāvošā caurlaides spēja | 41 |
4.6. | Nodaļas iecirkņu nepieciešamās caurlaidspējas noteikšana | 44 |
4.7. | Vilcienu kustības grafika sastādīšana | 46 |
4.8. | Vilcienu kustības grafika rādītāju noteikšana | 47 |
5. | Nodaļas darba rādītāju noteikšana | 52 |
12. Nosūtītāja maršrutu izdalīšanas lietderīgumu pārbauda korespondencēs, starp iekraušanas un izkraušanas stacijām, kas ir līdzīgas 90 un vairāk vagoniem. Ja izdalīšana ir lietderīga, tad nosūtītāja maršrutos no šādām korespondencēm iekļauj 50 % no iekraušanas apjoma.
13. Papildus laika patēriņu nosūtītāja maršruta organizācijai uz iekraušanas stacijas pievedceļa (uz vienu vagonu) noteiksim pēc sekojošiem nosacījumiem: padošanas laiks – 2 st; padošanā ir 10 vagoni; vagonu skaits maršrutā ir vienāds ar sastāva aprēķināšanas lielumu; manevru darba laika ekonomija uz stacijas, pie kuras ir pievienots pievedceļš – 1.5 st. Maršruta izkraušanas stacijā pieņemam papildus laika patēriņus, vienādus ar 3 st.
14. Viengrupas kravas vilcienu optimālā formēšanas plāna aprēķinam pieņemam izejas datus pēc 7. tabulas:...
…
Krauto vagonplūsmu noteikšana Tukšo vagonplūsmu noteikšana Vilciena vidējā vagonu skaita sastāvā noteikšan Vagonplūsmu organizācija Nosūtīšanas maršrutu organizācija Šķirošanas un iecirkņu staciju formēšanas plāna aprēķins (tehniskā maršrutizācija) Krauto vagonplūsmu greizā tabula, ko jāaptver ar tehnisko maršrutizāciju Formēšanas plāna aprēķina parametru noteikšana Vagonplūsmu pakāpjveida grafiki Apvienoto analītisko salīdzinājumu metode Formēšanas plāna aprēķins pāra virzienam Formēšanas plāna aprēķins nepāra virziena Formēšanas plāna optimālā varianta shēma Formēšanas plāna radītāji
