Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Produkta virzīšana tirgū- kefīrs ar aveņu garšu', 1.
  • Research Papers 'Produkta virzīšana tirgū- kefīrs ar aveņu garšu', 2.
  • Research Papers 'Produkta virzīšana tirgū- kefīrs ar aveņu garšu', 3.
  • Research Papers 'Produkta virzīšana tirgū- kefīrs ar aveņu garšu', 4.
  • Research Papers 'Produkta virzīšana tirgū- kefīrs ar aveņu garšu', 5.
  • Research Papers 'Produkta virzīšana tirgū- kefīrs ar aveņu garšu', 6.
Extract

Reklāma ir produkta virzīšana tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Rīgas Piena Kombināts lielākoties reklamējot savu produktu- kefīrs ar aveņu garšu, izvēlas tādu maksas formu kā laukumu pirkšana avīzēs un žurnālos, lai tur ievietotu savu reklāmu. Šis produkts netiek popularizēts masveidībā. Netiek veidotas lielas reklāmas, tās presē vai televīzijā neparādās katru dienu. Informācija par kefīru ar aveņu garšu ir pieejama arī Rīgas Piena Kombināta mājas lapā- www.rpk.lv, taču arī tur atrodams tikai minimāls kefīra ar aveņu garšu apraksts. Nākas secināt, ka Rīgas Piena Kombināta komunikāciju komplekss reklāmu sevī ietver minimāli, ja runājam par konkrēto produktu kefīrs ar aveņu garšu.
Plānojot un veidojot mārketinga komunikācijas starp uzņēmumu un pircējiem, vispirms jāzina mērķgrupa. Katrai no tām ir būtiski atšķirīgas prasības, tāpēc ir jāzina:
Ko ziņot;
Kā ziņot;
Kad ziņot;
Kur ziņot;
No kā ziņot.

Author's comment
Atlants