Evaluation:
Published: 14.03.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 1.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 2.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 3.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 4.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 5.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 6.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 7.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 8.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 9.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 10.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 11.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 12.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 13.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 14.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 15.
  • Research Papers 'Vadītāja profesionālā etiķete', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Sasveicināšanās    3
  Iepazīšanās un iepazīstināšana    5
  Lietišķā sarakste    7
  Tīkla etiķete un elektroniskā pasta lietošanas principi    9
  Telefona sarunas    10
  Biznesa dāvanas    11
  Lietišķais apģērbs    12
  Secinājumi    13
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Extract

Etiķete visos laikos ir bijusi svarīga gan darījumu gan citiem cilvēkiem, tās ir uzvedības normas, kas parāda ka tu esi inteliģents un izglītots.
Liekas, ka visizslavētākā tauta, kas ir etiķetes etalons ir angļi.
Bet tomēr katrā valstī to ievēro un katrā valstī var būt atšķirīgas dažas etiķetes nianses.
Vadītājam etiķete ir jāievēro, lai veiksmīgāk varētu nodibināt kontaktus.
Vislabāk var kontaktēties ar cilvēku ja viņš tevi uzskata par sev līdzīgu un izglītotu un ka tevī ir vērts ieklausīties.
Vadītājam etiķete ir jāievēro it sevišķi, jo uzņēmuma vadītājs ir uzņēmuma seja kas pārstāv un reklamē to sabiedrībā.
Sevišķi vadītājam etiķete jāievēro, kad ir darīšanas ar ārzemju partneriem vai viesiem. Jo pēc vadītāja uzvedības ārzemju ciemiņi spriedīs ne tikai par to, kāda ir firma vai uzņēmums, bet arī attiecīgi par valsti, kurā dzīvo darījuma partneris. Etiķete ir netikai jāievēro, kad pie tevis ir ciemiņi, bet arī, kad tu pats esi viesis.
Šajā darbā ir apskatīts, kas būtu jāievēro profesionālam vadītājam sakaroties ar ārzemju partneriem un arī pašam esot ciemos pie ārzemju darījumu partneriem. …

Author's comment
Atlants