Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
  • Research Papers 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 1.
  • Research Papers 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 2.
  • Research Papers 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 3.
  • Research Papers 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 4.
  • Research Papers 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 5.
  • Research Papers 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 6.
  • Research Papers 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 7.
  • Research Papers 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 8.
  • Research Papers 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 9.
  • Research Papers 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 10.
Extract

Ir divas pieejas, ko lieto mūsdienu psiholoģijas un izglītības pētījumos: kvantitatīvā un kvalitatīvā pētniecība. Abām pieejām ir līdzīgi galamērķi – vairot cilvēku zināšanas veicot konkrētu problēmas analīzi un izdarot secinājumus. Bet veids, kā to izdarīt – abām pētniecības pieejām ir atšķirīgs.
Kvantitatīvā pētniecība skaidro mijiedarbību starp faktoriem no pozitīvisma viedokļa un uzsver cēloņsakarības. Tā vairāk tendēta uz kvantitāti, uz skaidri definētām īpašībām, kuras ir stabilas un piemīt cilvēkiem noteiktos daudzumos.…

Author's comment
Atlants