-
Grafiskā dizaina projekts
Research Papers54 Design, Architecture, Music, History, Culture
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Ievads | 5 |
2. | Kvalifikācijas darba tēmas apraksts | 6 |
2.1. | Festivāla vēsture un esošā situācija | 6 |
2.2. | Festivāla esošais logotips un reklāmas materiāli | 7 |
2.3. | Salacgrīvas Klasiskās mūzikas festivāla mērķauditorija | 9 |
3. | Aptauja | 10 |
3.1. | Aptaujas jautājumi | 11 |
3.2. | Aptaujas rezultāti un secinājumi | 13 |
4. | Analogi | 17 |
4.1. | Salacgrīvas klasiskās mūzikas festivāla analogi | 17 |
4.2. | Analogu secinājumi | 23 |
5. | Kvalifikācijas darba tehniskie aspekti | 24 |
5.1. | Projekta pielietojamība | 24 |
5.2. | Stilistikas pamatojums | 25 |
5.3. | Tehniskais risinājums | 26 |
5.4. | Darba gaitas apraksts | 28 |
6. | Kvalifikācijas darba īstenošanas izmaksas | 29 |
7. | Izmantotā literatūra | 31 |
8. | Secinājumi un pašnovērtējums | 32 |
9. | Stila grāmata | 33 |
9.1. | Logotips | 33 |
9.2. | Krāsas | 34 |
9.3. | Burtveidoli | 35 |
10. | Pielikumi | 36 |
5.4. Darba gaitas apraksts
Darba sākuma stadijā autore izpēta festivāla esošo situāciju,kā arī iepriekšējo festivālu reklāmas materiālus.Tad tika norunāta tikšanās ar vienu no Salacgrīvas Klasiskās mūzikas festivāla organizatorēm – Ilgu Tiesnesi. Tikšanās laikā autore guva informāciju par festivāla vēsturi,par līdzšinējo reklāmas materiālu autoriem. Tika iegūta arī tajā brīdī zināmā informācija par 2018.gada festivālu, un tika gūta papildus informācija.
Pēc tam tika analizēti iepriekšējie festivāli,pētīta festivāla vēsture,analogu pētīšana. Notika pasākuma tēmas un uzbūves analīze.Tika salīdzināti un pētīti analogu logotipi.
Tālāk kā pirmais tika izveidots pasākuma logotips,kura idejas radās jau darba uzsākšanas laikā. Tika izveidota stila grāmata,kas palīdzēja turpmākam darbam.
Kā pirmais no reklāmas materiāliem tika izveidots plakāts. Tad sekoja arī buklets,kura izveidei bija nepieciešam atkārtoti sazināties ar Ilgu Tiesnesi,lai gūtu informāciju par gaidāmā pasākuma programmu. Nākamās tika izveidotas ieejas un identifikācijas kartes dalībniekiem un pedagogiem. Tad arī preses kartes un vizītkartes festivala organizatoriem. Tika izveidoti arī festivāla suvenīri- CD disks ar koncertu ierakstiem,festivala uzlīmes,kā arī konfekšu papīri. Beigās tika izveidots arī veidlapas, aploksnes un T kreklu dizains. Visi šie materiāli tika izstrādādi Adobe Photoshop,Adobe Illustrator un CorelDraw programmās.
Kvalifikācijas darba noslēguma posmā tika maketētas planšetes un teorētiskās daļās mape,kā arī drukāti festivāla reklāmas materiāli.…
Reklāmas dizaina programmas kvalifikācijas darbs.
PDF formāts. Tehnikuma kvalifikācijas darbs.
