Author:
Evaluation:
Published: 09.09.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Essays 'Sociālās un pilsoniskās mācību jomas spēles: izglītības un attīstības nozīme', 1.
  • Essays 'Sociālās un pilsoniskās mācību jomas spēles: izglītības un attīstības nozīme', 2.
  • Essays 'Sociālās un pilsoniskās mācību jomas spēles: izglītības un attīstības nozīme', 3.
  • Essays 'Sociālās un pilsoniskās mācību jomas spēles: izglītības un attīstības nozīme', 4.
  • Essays 'Sociālās un pilsoniskās mācību jomas spēles: izglītības un attīstības nozīme', 5.
  • Essays 'Sociālās un pilsoniskās mācību jomas spēles: izglītības un attīstības nozīme', 6.
Extract

I daļa. Spēļu loma sociālajā un pilsoniskajā mācībā
Sociālās un pilsoniskās mācību jomas spēles darbojas kā dinamiskas un interaktīvas mācību metodes, kas ļauj skolēniem un studentiem iepazīt reālas dzīves situācijas drošā, simulētā vidē. Spēles ne tikai izklaidē, bet arī veicina mācīšanos, attīsta problēmu risināšanas prasmes, kritisko domāšanu un empātiju.
Izglītības psihologi uzsver, ka spēles ir efektīvas, jo tās kombinē emocionālo iesaisti ar intelektuālo stimulāciju. Dalībnieki iegūst iespēju eksperimentēt, pieņemt lēmumus un novērot sekas, neriskējot ar reālām kļūdām. Šāda pieeja veicina dziļāku izpratni par sociālajiem procesiem un pilsonisko atbildību.
Spēles sociālās un pilsoniskās mācību jomas ietvaros var būt:
1. Simulācijas spēles – ļauj iejusties dažādu lomu kontekstā, piemēram, politiķa, uzņēmēja vai pilsoņa lomā.

Author's comment
Atlants