Author:
Evaluation:
Published: 06.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Nodarbība četrgadīgiem bērniem "Mazais ciemiņš" ar tēlotājdarbības dominanti', 1.
  • Summaries, Notes 'Nodarbība četrgadīgiem bērniem "Mazais ciemiņš" ar tēlotājdarbības dominanti', 2.
  • Summaries, Notes 'Nodarbība četrgadīgiem bērniem "Mazais ciemiņš" ar tēlotājdarbības dominanti', 3.
  • Summaries, Notes 'Nodarbība četrgadīgiem bērniem "Mazais ciemiņš" ar tēlotājdarbības dominanti', 4.
  • Summaries, Notes 'Nodarbība četrgadīgiem bērniem "Mazais ciemiņš" ar tēlotājdarbības dominanti', 5.
  • Summaries, Notes 'Nodarbība četrgadīgiem bērniem "Mazais ciemiņš" ar tēlotājdarbības dominanti', 6.
Extract

Rezultātu analīze
Bērni nodarbības laikā izmantos dažādus zīmēšanas materiālus - guaša krāsu, pirkstiņkrāsas, zīmuļus, pasteļus – tādējādi saprotot, ka ar materiāliem iespējams variēt. Tāpat nodarbības beigās visiem vajadzētu justies apmierinātiem par paveikto darbu, ja tā nav, vajag pārrunāt, kāpēc bērns nejūtas labi.
Kompozīcijas veidošanas prasme palīdzēs pamazām attīstīt prasmi veidot sarežģītāka veida darbus, izmantojot vairāk papildmateriālu, piemēram, aplicēšanā tās var būt kolāžas u.tml. Tāpat nodarbības laikā bērni attīsta savu iztēli: tā sekmē radošās darbības attīstību. Iztēlojoties bērni var būt viņi paši, justies brīvi un nepiespiesti.
Domāju, ka nodarbība bērniem izdotos veiksmīgi. To iespējams pielāgot arī lielākiem bērniem, iekļaujot burtu atpazīšanas uzdevumus, kurus iespējams savienot ar uzdevumiem tēlotājdarbībā.

Author's comment
Atlants