• Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos

     Evaluated!

    Research Papers30 Psychology

Author:
Evaluation:
Published: 13.07.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 1.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 2.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 3.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 4.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 5.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 6.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 7.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 8.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 9.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 10.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 11.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 12.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 13.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 14.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 15.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 16.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 17.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 18.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 19.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 20.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 21.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 22.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 23.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 24.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 25.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 26.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 27.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 28.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 29.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 30.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 31.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 32.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 33.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 34.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 35.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 36.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 37.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 38.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 39.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 40.
  • Research Papers 'Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos', 41.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Personības vērtību orientācijas psiholoģiskā struktūra    7
1.1  Sociālā orientācija    7
1.2  Vērtības jēdziens    9
1.3  Vērtību orientācijas    10
2.1  Masu komunikācijas funkcijas    18
2. 2  Masu mēdiju loma socializācijas procesā    2l
3.  Agresija un vardarbība TV    24
5.  Pusaudžu prioritāšu TV socioloģiskā analīze    33
  Secinājumi    37
  Izmantotā literatūra    39
  Pielikumi    41
Extract

Zināšanu apjoms, ko skolēns iegūst ārpus skolas, kļūst salīdzināms ar skolā apgūstamo. Arvien vairāk zināšanu viņš gūst ar televizora, radio, preses un datora palīdzību, līdz ar to gandrīz neierobežotā pieeja informācijai rada jaunas problēmas, tādas kā – vardarbība televīzijā, ilgstoša laika pavadīšana pie videospēlēm u. c.
Ja salīdzina tos informācijas avotus, no kuriem cilvēks saņem zināšanas par mākslu, t. i., cik bieži lasa grāmatas, iet uz kino, teātri, izstādēm, koncertiem, var atzīmēt, ka šiem “avotiem” radies spēcīgs konkurents – TV, radio, ar kuru cilvēks saskaras katru dienu, kas tāpat dod informāciju par mākslas pasauli.
Masu informācijas līdzekļi ir informācijas avots, izglītošanas, estētiskās audzināšanas un arī izklaides līdzeklis. Tie dienu un nakti piedāvā plašu informācijas diapozonu, kura pārpilnība bieži rada grūtības tās uztverē. Vērtību orientācijas veidošanā visiedarbīgākais faktors ir apkārtējā vide.
Masu informācijas līdzekļi un reklāma, kura it kā veido ideālu dzīves modeli, šobrīd ir tik attīstīti un piesātināti, ka atstāj iespaidu uz jebkuru paaudzi. Šī pētījuma ietvaros esmu pievērsusies personības – vērtību orientācijām un to attiecībām ar TV piedāvāto dzīves modeli (ieskaitot reklāmu).…

Author's comment
Atlants