Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Valdis "Staburaga bērni". Psiholoģisko un pedagoģisko situāciju analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Valdis "Staburaga bērni". Psiholoģisko un pedagoģisko situāciju analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Valdis "Staburaga bērni". Psiholoģisko un pedagoģisko situāciju analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Valdis "Staburaga bērni". Psiholoģisko un pedagoģisko situāciju analīze', 4.
Extract

1.Kāpšana pa klinti.
Zēniem vajadzēja nokāpt pa kāpšļiem lejā pie Daugavas. Marčs to nespēja izdarīt, jo viņam sāka reibt galva un viņš jutās slikti. Tad Jancis viņam piedāvāja sadoties rokās un kāpt lejā abiem kopā. Tas abiem arī izdevās.

Ir svarigi viens otru atbalstīt grūtā brīdī, kā to darīja Jancis. Marčs nebija pārliecināts par saviem spēkiem.
Bērniem var pastastīt cik svarigi ir cita atbalst un sapratne.
2. Situācija par makšķerēšanu.
Kā Jancis iemācīja Marčam taisīt maksķeri. Jancis Marčam mācīja, kā makšķerēt, kad jāvelk ārā. Kā pateikt, ka zivs pieķērusies.
Šaja situācijā Jancis savam drugam iemācīja jaunas ,viņam nezināmas lietas un darbus. Viņš izskaidro to ,ko Marčs nezin un pamāca, kā pareizāk. …

Author's comment
Atlants