Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 1.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 2.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 3.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 4.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 5.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 6.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 7.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 8.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 9.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 10.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 11.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 12.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 13.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 14.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 15.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 16.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 17.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 18.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 19.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 20.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 21.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 22.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 23.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 24.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 25.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 26.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 27.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 28.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 29.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 30.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 31.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 32.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 33.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 34.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 35.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 36.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 37.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 38.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 39.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 40.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 41.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 42.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 43.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 44.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 45.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 46.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 47.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 48.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 49.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 50.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 51.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 52.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 53.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 54.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 55.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 56.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 57.
  • Research Papers 'Piena produktu marķējumu nozīme patērētāju informētības veicināšanā', 58.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    4
1.  Piena produktu nozīme cilvēku uzturā    5
1.1.  Piena produktu daudzveidība    5
1.2.  Piena produktu uzturvērtība    8
2.  Piena produktu marķējumi    10
2.1.  Piena produktu marķēšanas noteikumi    10
2.2.  Informācija pārtikas preču marķējumā    12
3.  Pētījuma rezultātu analīze    14
3.1.  Pētījuma organizācija un pētījumu metodes    14
3.2.  Anketu rezultātu analīze    16
3.3.  Dokumentu (marķējumu) analīzes rezultāti    19
3.4.  Intervijas rezultātu analīze    25
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra un avoti    27
  Pielikumi    28
Extract

SECINĀJUMI
1. Piena produktus klasificē:
• pēc tajos esošo uzturvielu satura;
• pēc ražošanas procesā iegūtajiem galaproduktiem.
2. Piens un piena produkti ir lielisks kalcija avots. Piena produktos, arī produktos ar augstu tauku saturu, ir daudz olbaltumvielu.
3. Jāpievērš uzmanība arī piena produktu negatīvajām īpašībām:
• pilnpienā un krējumā ir piesātinātās taukskābes (Tie palielina risku saslimt ar sirds un asinsvadu slimībām);
• dažu cilvēku organisms nespēj pārstrādāt piena cukuru (laktozi).
4. Piena produktu marķējumi ir nozīmīgi patērētājiem, lai iegūtu informāciju, kas ļautu izdarīt kompetentu izvēli.
5. Marķējumos sniegtā informācija ir nozīmīga, ja:
• tā ir viegli saprotama;
• tā ir viegli salasāma;
• satur noteikumos noteikto informāciju.
6. Iedzīvotāju anketēšana ļauj iegūt informāciju par iedzīvotāju piena produktu lietošanas ieradumiem un ieinteresētību par marķējumiem.
7. Veikalu darbinieku intervēšana ļauj iegūt informāciju par veikalos fasēto piena produktu marķēšanu.
8. Piena produktu marķējumu analīze ļauj noteikt to atbilstību noteikumos noteiktajām prasībām.

Author's comment
Atlants