Evaluation:
Published: 22.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Elementāro matemātisko priekšstatu apguve pirmsskolā', 1.
  • Summaries, Notes 'Elementāro matemātisko priekšstatu apguve pirmsskolā', 2.
  • Summaries, Notes 'Elementāro matemātisko priekšstatu apguve pirmsskolā', 3.
Extract

Secinājumi.
Meitene atšķir ģeometriskās figūras – četrstūris, riņķis, trijstūris un ovāls. Orientējas un pazīst krāsas. Kā noskaidroju vēlāk prot nosaukt un atpazīt šīs figūras un visas krāsas arī angļu valodā.
Orientācija laikā sagādā grūtības. Spēj nosaukt gadalaikus, pastāstīt par katru gadalaiku. Spēj nosaukt daļu no nedēļas dienām. Klausoties meitenes stāstījumā ir jūtams, ka nav izpratne par jēdzieniem „rīt, vakar, agrāk, vēlāk”. Nespēj atšķirt dienas un nakts daļas.
Orientācija plaknē un telpā meitene manuprāt savam vecumam ir apguvusi labi. Spēj izprast jēdzienus „uz, zem priekšā, aiz, vidū, labaja un kreisajā malā”. Paulai ļoti patīk darboties ar šāda veida uzdevumiem.
Skaitļa jēdziens ir apgūts vecumam atbilstoši. Izprot arī jēdzienu „skaitļa kaimiņi”. Saprot arī to, kas ir maz un, kas ir daudz.
Arī manis uzdotie uzdevumi saistībā ar jēdzienu lielums neizraisīja nekādas problēmas. Meitene saskata atšķirības jēdzieniem „garš un īss”, „tievs un resns”, „augsts un zems”. Prot salikt figūras no mazāka uz lielāka.

Author's comment
Atlants