Evaluation:
Published: 09.01.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Radošā un kritiskā domāšana', 1.
  • Presentations 'Radošā un kritiskā domāšana', 2.
  • Presentations 'Radošā un kritiskā domāšana', 3.
  • Presentations 'Radošā un kritiskā domāšana', 4.
  • Presentations 'Radošā un kritiskā domāšana', 5.
  • Presentations 'Radošā un kritiskā domāšana', 6.
  • Presentations 'Radošā un kritiskā domāšana', 7.
  • Presentations 'Radošā un kritiskā domāšana', 8.
  • Presentations 'Radošā un kritiskā domāšana', 9.
Extract

Darba mērķi:
- nodefinēt kas ir radošā un kritiskā domāšana
- noskaidrot, ar ko viņi atšķirās

Radošā domāšana :
Tā ir spēja pārkārtot citādi to, ko mēs zinām, lai noskaidrotu to, ko nezinām. Lai domātu radoši, jāspēj it kā no jauna paskatīties uz to, ko līdz šim esam uzskatījuši par pašsaprotamu. Ne velti saka: viss jaunais tas ir labi aizmirstams vecais.…

Author's comment
Atlants