Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Iedzimtība vai audzināšana? Kognitīvās antropoloģijas skatījums', 1.
  • Summaries, Notes 'Iedzimtība vai audzināšana? Kognitīvās antropoloģijas skatījums', 2.
  • Summaries, Notes 'Iedzimtība vai audzināšana? Kognitīvās antropoloģijas skatījums', 3.
  • Summaries, Notes 'Iedzimtība vai audzināšana? Kognitīvās antropoloģijas skatījums', 4.
  • Summaries, Notes 'Iedzimtība vai audzināšana? Kognitīvās antropoloģijas skatījums', 5.
Extract

Latvieši nacionālo identitāti bieži saista ar apkārtējo vidi vai rakstura īpašībām. Latviskā identitāte tiek saistīta ar pozitīvu attieksmi pret dabu un apkārtējo vidi.
Etniskajā identitātē lielu lomu spēkā grupas norobežošana uz iekšpusi un uz ārpusi.
Kašuba un Nīdermillers analizējot identitātes maiņu Austrumeiropā atklāja, ka nacionālā kultūra ir cieši saistīta ar personiskajām vērtībām. Kašuba to nosauc par nācijas antropoloģizāciju.
Visus iedzīvotāju slāņus aptverošais zemnieciskā dzīvesveida akcentējums un atbildīgā attieksme pret dabu un vidi veido latviskās identitātes sastāvdaļu. …

Author's comment
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Iedzimtība vai audzināšana? Kognitīvās antropoloģijas skatījums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/986908

Send

Email has been sent