Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mārketings kā darbības veids', 1.
  • Research Papers 'Mārketings kā darbības veids', 2.
  • Research Papers 'Mārketings kā darbības veids', 3.
  • Research Papers 'Mārketings kā darbības veids', 4.
  • Research Papers 'Mārketings kā darbības veids', 5.
  • Research Papers 'Mārketings kā darbības veids', 6.
  • Research Papers 'Mārketings kā darbības veids', 7.
  • Research Papers 'Mārketings kā darbības veids', 8.
  • Research Papers 'Mārketings kā darbības veids', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Mārketings kā darbības veids    3
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

Labas idejas un veiksmīga mārketinga stratēģija šodienas ekonomikā, kā arī tehnoloģijas, to uzlabojumi, nodrošina uzņēmuma veiksmi nozares tirgū. Tādēļ, lai izturētu nemitīgi pieaugošo konkurenci nozarē, jebkuram uzņēmumam, kas darbojas konkrētā nozarē, ir jācenšas sekot līdzi nozares tirgus tendencēm, regulāri jāveic tirgus analīze, jāseko cenu un pieprasījuma svārstībām, sezonas prasībām, kā arī ieviešot dažādus jauninājumus – jaunus pakalpojumus, esošiem pakalpojumiem ērtākus apmaksas, piegāžu vai citus nosacījumus. Un jo ātrāk un veiksmīgāk šie jauninājumi tiek ieviesti, jo vieglāk ir noturēt un pat uzlabot savas pozīcijas tirgū, kas savukārt ļauj uzņēmumam straujāk attīstīties. Tieši tādēļ jebkuram uzņēmumam jāveic mārketinga vides analīze, kas sastāv no ļoti daudzām darbībām, jo mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru veic, lai pārdotu produktus vai pakalpojumus un tas attiecas uz visām tautsaimniecības nozarēm.
Šī darba autors uzdrošinās apgalvot, ka aizvien lielāka daļa uzņēmēju apzinās, ka mārketings ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.…

Author's comment
Atlants