Author:
Evaluation:
Published: 01.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Loģistikas būtība mēbeļu ražošanas uzņēmumā', 1.
  • Research Papers 'Loģistikas būtība mēbeļu ražošanas uzņēmumā', 2.
  • Research Papers 'Loģistikas būtība mēbeļu ražošanas uzņēmumā', 3.
  • Research Papers 'Loģistikas būtība mēbeļu ražošanas uzņēmumā', 4.
  • Research Papers 'Loģistikas būtība mēbeļu ražošanas uzņēmumā', 5.
  • Research Papers 'Loģistikas būtība mēbeļu ražošanas uzņēmumā', 6.
  • Research Papers 'Loģistikas būtība mēbeļu ražošanas uzņēmumā', 7.
  • Research Papers 'Loģistikas būtība mēbeļu ražošanas uzņēmumā', 8.
  • Research Papers 'Loģistikas būtība mēbeļu ražošanas uzņēmumā', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Loģistikas funkcionālie un nodrošināšanas darbības veidi SIA „Marks M”    4
2.  SIA „Marks M” loģistiku ietekmējošā vide    7
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    9
  Pielikumi    10
Extract

2. SIA „Marks M” loģistiku ietekmējošā vide
Loģistikas vide ir uzņēmuma darbības iekšēji un ārēji ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kas izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu izvirzītos mērķus. (Praude, 2003, 69)
SIA „Marks M” loģistiku ietekmējošie iekšējās vides faktori ir: institucionālais menedžments, finanses, produkta dzīves cikls, mārketings, ražošana, grāmatvedība un analīze. Piemēram, SIA “Marks M” saimniecisko darbību ietekmē tāds iekšējās vides faktors, kā produkta dzīves cikla stadijas. Produkta dzīves cikls ir periods, kad produktu var iegādāties tirgū. Dzīves cikla sākumā pēc produkta parasti nav liels pieprasījums. Tikai nedaudzas reizes ir izdevies radīt produktu, kurš pašā tā ieviešanas brīdī ir pierādījis savus ieguldījumus. Parasti tāds produkts arī paliek diezgan ilgu laiku piedāvājumā. (SIA „Marks M” nepublicētie materiāli) Zinot stadiju, kurā produkts atrodas, var plānot pareizo mārketinga taktiku. (skat. 2.attēlu)
2.attēls. SIA „Marks M” produkta dzīves cikla stratēģija.

Author's comment
Atlants