Author:
Evaluation:
Published: 19.10.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 1.
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 2.
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 3.
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 4.
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 5.
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 6.
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 7.
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 8.
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 9.
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 10.
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 11.
  • Presentations 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 12.
Extract

Goodness of fit
savstarpēja saskaņošanās starp bērnu un apkārtējo vidi (tai skaitā, ar vecākiem),
attīstības rezultāts saistīts ar pakāpi, kādā bērna īpašības atbilst vecāku prasībām un gaidām.

Mūsdienu temperamenta teorijas
EAS struktūra: emocionalitāte – bezkaislība, aktivitāte – pasivitāte, sabiedriskums – norobežošanās (Buss & Plomin, 1984)
Temperamenta attīstība sociālo attiecību kontekstā (Dunn & Hendrick, 1982)
Individuālās atšķirības primāro emociju izpausmēs– dusmas, prieks, bailes, interese, skumjas & aktivitāte (Goldsmith & Campos , 1982)

Temperamentu veido
Reaktivitāte
Emocionalitāte
Reakciju apzināta kontrolēšana
(Rothbart, 2007; Rothbart, Ahadi, & Hershey, 1994;
Gartstein & Rothbart, 2003)

Author's comment
Atlants