Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju analīze saskaņā ar komunikāciju procesa un mārketinga ko', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju analīze saskaņā ar komunikāciju procesa un mārketinga ko', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju analīze saskaņā ar komunikāciju procesa un mārketinga ko', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju analīze saskaņā ar komunikāciju procesa un mārketinga ko', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju analīze saskaņā ar komunikāciju procesa un mārketinga ko', 5.
Extract

Mārketinga komunikāciju process ietver četrus veidus: reklāmu, preču realizācijas stimulēšanu, sabiedriskās attiecības un personisko apkalpošanu. Turpinājumā sīkāk aplūkosim reklāmas posmu kā metodi produktu virzīšanai tirgū.
Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Tai ir raksturīga maksas forma un masveidība, jo tajā piedāvāto informāciju reklāma ļauj izplatīt lielā metienā. Galvenais reklāmas mērķis ir sasniegt iecerēto mērķauditoriju, ieinteresēt to ar sava produkta īpatnībām, kā arī nostiprināt pozīcijas tirgū vai arī paplašināt preču patērētāju loku. Ir gandrīz neiespējami, ka viens reklāmas sludinājums būs pietiekami efektīvs reklāmas līdzeklis, lai ietekmētu mērķa auditoriju. Parasti reklāmdevēji plāno reklāmas kampaņu, kura ietver iepriekš izdomātu tēmu un ar dažādu, reklāmdevēju izvēlētu mēdiju palīdzību, cenšas ietekmēt izvēlēto mērķa auditoriju. Kampaņas ilgums ir nenoteikts, tā var ilgt dažādus laika posmus – nedēļu, sezonu vai pat vairāku gadu garumā, tikai nedaudz izmainot tās formulējumu.1
Pārdošana ir katra uzņēmuma spēcīgākais mārketinga līdzeklis. Pārdošanas stimulēšanu var izmantot daudzus reklāmas paņēmienus. …

Author's comment
Atlants