Evaluation:
Published: 04.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 1.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 2.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 3.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 4.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 5.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 6.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 7.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 8.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 9.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 10.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 11.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 12.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 13.
  • Research Papers 'Neverbālā komunikācija un tās loma pedagoģiskajā procesā', 14.
Extract

Secinājumi
Neverbālā komunikācija spēj aizstāt atsevišķus vārdus vai frāzes;
Neverbālā komunikācija akcentē nodoto informāciju;
Ļoti maz literatūras par neverbālo komunikāciju pedagoģiskajā procesā.
Neverbālā komunikācija pedagoģisko procesu padara interesantāku, aizraujošāku, sniedz pilnīgāku skolotāja un skolēna emocionālo raksturojumu un palīdz veidot kvalitatīvu mācību procesu.
Līdz ar to mana izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies, ka neverbālā komunikācija palīdz pedagoģiskajā procesā.

Author's comment
Atlants