Author:
Evaluation:
Published: 18.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Rotaļu teorija un praksē- Rotaļu rašanās teorijas', 1.
  • Presentations 'Rotaļu teorija un praksē- Rotaļu rašanās teorijas', 2.
  • Presentations 'Rotaļu teorija un praksē- Rotaļu rašanās teorijas', 3.
  • Presentations 'Rotaļu teorija un praksē- Rotaļu rašanās teorijas', 4.
  • Presentations 'Rotaļu teorija un praksē- Rotaļu rašanās teorijas', 5.
  • Presentations 'Rotaļu teorija un praksē- Rotaļu rašanās teorijas', 6.
  • Presentations 'Rotaļu teorija un praksē- Rotaļu rašanās teorijas', 7.
  • Presentations 'Rotaļu teorija un praksē- Rotaļu rašanās teorijas', 8.
  • Presentations 'Rotaļu teorija un praksē- Rotaļu rašanās teorijas', 9.
  • Presentations 'Rotaļu teorija un praksē- Rotaļu rašanās teorijas', 10.
  • Presentations 'Rotaļu teorija un praksē- Rotaļu rašanās teorijas', 11.
Extract

Rotaļa pēc savas rašanās un rakstura ir sociāla, tā atdalījusies no darba
Rotaļa ir darba auglis, apgalvo krievu filozofs P.Plehanovs
D.Elkoņins grāmatā «Rotaļās psiholoģija» uzsver, ka rotaļa ir radusies sabiedrības attīstības gaitā.
Bērnu rotaļa radās vēsturiskās attīstības gaitā, izmainoties bērna vietai sabiedrisko attiecību sistēmā.

Rotaļa kā atpūtas elements
Izklaides funkcija- franču psihologs A.Vallons
Atpūta pieaugušajiem un bērniem,
Visa bērna darbība izpaužas rotaļā,
Rotaļa prasa piepūli,
Eksistē tikai tad, ja cilvēks gūst apmierinājumu.
Ļauj pārslēgties no vienas darbības uz otru,
rezultātā: atjauno garīgos un fiziskos spēkus, emocionālos un intelektuālos.



Author's comment
Atlants