Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,12 (12%)
Discounted price*:
0,87
Purchase
Add to Wish List
ID number:851746
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

3. Ar ko atšķiras mārketings no PR?
Mārketinga darbība attiecas uz produktiem, pakalpojumiem un tā ir vērsta uz klientiem, turpretim sabiedriskās attiecības ir saistītas ar visām organizācijas publikām. Mārketinga mērķis ir pelnīt naudu, palielinot pieprasījumu, savukārt sabiedrisko attiecību mērķis ir taupīt naudu, veidojot attiecības ar publikām, kas palīdz organizācijai sasniegt tās misiju. Mārketings ir fokusēts uz klientu vajadzību izzināšanu, produktu pārdošanu un peļņu, veidojot un saglabājot attiecības ar klientiem un radot pozitīvu, pievilcīgu produkta (preces, pakalpojuma) tēlu. Mārketinga galvenā publika ir klients. Savukārt sabiedrisko attiecību mērķis ir savstarpēja sapratne. Veidojot un uzturot attiecības ar organizācijas publikām, tiek radīts pozitīvs organizācijas tēls (reputācija) sabiedrībā (iekšējā un ārējā). Sabiedrisko attiecību publikas atšķirībā no mārketinga ir ļoti dažādas – organizācijas darbinieki, investori, mediji, korporatīvie klienti, apkārtējā sabiedrība, pašvaldība, valdība u. c., kā arī klienti/patērētāji. Jautājums par attiecībām starp sabiedrisko attiecību un mārketinga funkciju ir ļoti svarīgs. Mārketinga izaugsme par disciplīnu un tā daudz straujākais ceļš uz profesionālismu var atstāt negatīvu ietekmi uz sabiedriskajām attiecībām nākotnē, jo mārketinga teorija un prakse tiecas ierobežot sabiedriskās attiecības kā komunikācijas instrumentu un alternatīvu reklāma…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,94 €
Work pack Nr. 1350577
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketings. Sabiedriskās attiecības”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/851746

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register