Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:301481
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Tāpat šis mans aprakstītais pētījums ir ļoti interesants. Šādi mērījumi var palīdzēt reklāmas veidotājiem saprast, kādas emocijas vislabāk uztver viņu mērķauditorija, no kādām emocijām ir jāizvairās utt. Bieži vien reklāma ir viens stāsts, kas izraisa vienu lielu emociju: patika, nepatika, sadusmoja, sasmīdināja utt., bet tajā visā iekšā ir vēl mazākas nianses, kurām bieži netiek pievērsta uzmanība un iespējams tieši šīs mazās emocijas liek šo produktu uztvert negatīvi, pat ja reklāma kopumā likās patīkama.
Cilvēku smadzenes un uztveres process ir ļoti sarežģīts, kā arī zemapziņas darbība un spēks ir nenovērtējams. To nespēj izprast pats cilvēks, bet iespējams ar gadiem un straujo zinātnes attīstību cilvēkiem beidzot būs skaidrs, kā darbojas viņu smadzenes, kas atvieglos ikdienas dzīvi gan viņiem, gan pārdevējiem.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register