Tāpat šis mans aprakstītais pētījums ir ļoti interesants. Šādi mērījumi var palīdzēt reklāmas veidotājiem saprast, kādas emocijas vislabāk uztver viņu mērķauditorija, no kādām emocijām ir jāizvairās utt. Bieži vien reklāma ir viens stāsts, kas izraisa vienu lielu emociju: patika, nepatika, sadusmoja, sasmīdināja utt., bet tajā visā iekšā ir vēl mazākas nianses, kurām bieži netiek pievērsta uzmanība un iespējams tieši šīs mazās emocijas liek šo produktu uztvert negatīvi, pat ja reklāma kopumā likās patīkama.
Cilvēku smadzenes un uztveres process ir ļoti sarežģīts, kā arī zemapziņas darbība un spēks ir nenovērtējams. To nespēj izprast pats cilvēks, bet iespējams ar gadiem un straujo zinātnes attīstību cilvēkiem beidzot būs skaidrs, kā darbojas viņu smadzenes, kas atvieglos ikdienas dzīvi gan viņiem, gan pārdevējiem.
…