Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
2,79 (13%)
Discounted price*:
18,69
Purchase
Add to Wish List
ID number:270996
Evaluation:
Published: 05.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2007.g. - 2012.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  DARBĀ IZMANTOTIE SAĪSINĀJUMI    7
  IEVADS    8
1.  MĀRKETINGA UN KONKURENCES VIDES PĒTĪJUMI    10
1.1.  Mārketinga pētīšanas loma uzņēmuma darbībā    10
1.2.  Restorānu biznesa attīstība Latvijā    12
1.3.  Restorānu biznesa attīstība Rīgā    12
1.4.  SIA Zilais Putns darbības raksturojums    13
1.5.  Restorāna „Rozengrāls” darbības raksturojums    17
1.5.1.  Vēsturiskais faktors    18
1.6.  Restorānā „Rozengrāls” izmantotie reklāmas veidi    19
1.6.1.  Reklāmas izplatīšanas kanāli    23
1.6.2.  Atgriezeniskā saite ar klientiem    24
1.7.  Restorāna „Rozengrāls” konkurentu analīze    25
1.7.1.  Restorāna konkurentu vērtēšana    28
1.7.2.  Restorāna konkurentu vērtēšanas rezultāti    30
1.7.3.  Secinājumi    32
1.8.  Restorāna „Rozengrāls” klientu analīze    33
1.8.1.  Klientu īpašību raksturojums    35
1.9.  Restorāna „Rozengrāls” SWOT analīze    38
1.10.  McKinsey matricas izstrādāšana    40
1.10.1.  Secinājumi    45
2.  JAUNU PAKALPOJUMU PIEDĀVĀJUMA IZSTRĀDĀŠANA    46
2.1.  Anketēšana un iegūto datu analīze    46
2.2.  Klientu aptauja    49
2.2.1.  Secinājumi    50
2.3.  Pirmā jaunā pakalpojuma izstrādāšana    51
2.3.1.  Pakalpojuma raksturojums    51
2.3.2.  Suvenīru iesaiņojums un to piegādātāju raksturojums    51
2.3.3.  Tirdzniecības vietas organizēšana    52
2.3.4.  Cenu veidošanās    53
2.4.  Otrā jaunā pakalpojuma izstrādāšana    54
2.4.1.  Pakalpojuma apraksts    54
2.4.2.  Pasākuma scenārijs    55
2.4.3.  Iespējamās peļņas aprēķins no kāzu rīkošanas    57
2.4.4.  Pakalpojuma virzīšana tirgū    58
  NOBEIGUMS    59
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    62
  PIELIKUMI    63
Extract

NOBEIGUMS
Katram restorānam ir savs noteikts klients – viesis, kurš jūtās komfortabli tieši jūsu iestādē un kura vērtībām atbilst tieši jūsu restorāns. Protams, vajadzīgas klientūras piesaistīšanai ir jāveido tāds restorāna tēls, kās būtu tai komfortabls. Jebkuras restorāna stratēģijas pamats ir sevis pozicionēšana tirgū. Citiem vārdiem sakot, ir jāatbild uz jautājumu: kādam klientam ir jānāk uz manu restorānu un kāpēc manam klientam ir jānāk tieši uz manu restorānu, nevis uz citu? Svarīgi zināt, ka restorāna palaišana ir jārīko ļoti skaļa un apjomīga, jo tas maksimāli ļaus piesaistīt apmeklētājus, attiecīgi, vairāki cilvēki iekļūs pastāvīgo klientu lokā. Restorāna „Rozengrāls” palaišana notika 2005. gada 13.maijā (piektdienā) ar vērienīgu banketu un lielu pieaicināto cilvēku skaitu, kuru vidū bija Latvijas vadošo tūrisma aģentūru pārstāvji un citas galvaspilsētā pazīstamas personības. Atvēršanas diena – piektdiena un vēl 13. datums tika izvēlēti speciāli, lai parādītu to, ka šīs restorāns nebaidās no grūtībām un netic māņticībām, un taisās palikt uz ilgiem laikiem mainot arī Rīgas restorānu kultūru. Šīs pasākums tika veidots, lai jau pašā sākumā būtu iespēja iegūt jaunus sadarbības partnerus un līdz ar viņiem arī klientus no visas Eiropas.
Restorāns darbojas jau 6 gadus un ieguvis diezgan lielu popularitāti tūristu vidū. Protams, restorāna darbība pastāvīgi tiek uzlabota un vērsta klientam par labu, tomēr pārāk maza uzmanība tiek veltīta klientu priekšlikumu apmierināšanai un jaunu pakalpojumu ieviešanai.
Mūsu valsts ekonomiskās situācijas pasliktināšanas dēļ, vietējo iedzīvotāju pirktspēja ir samazinājusies, tādēļ viens no restorāna tiešo konkurentu trūkumiem ir pārāk maza uzmanība ārzemju iebraucēju lokam. Spriežot pēc reklāmas izplatīšanas kanāliem, konkurenti savu darbību akceptē vairāk uz vietējiem klientiem, reklāma tiek publicēta vietējos masu mēdijos un internetā, savukārt pārāk maza uzmanība tiek pievērsta reklāmai tādās vietās, kā tūrisma aģentūras, lidosta un pasažieru osta – tas būtiski samazina iespēju, ka starp daudziem Vecrīgas restorāniem tūrists izvēlēsies tieši jūsu restorānu. Vēl viens konkurentu trūkums ir nepareiza reklāmas izvietošana, piemēram, kad restorāna interneta mājas lapā tiek izliktas fotogrāfijas ar tukšu apmeklētāju zāli.
Zemapziņā, restorāns, kurā nav apmeklētāji, tiks uzskatīts par neinteresantu un nebūs uzmanības
cienīgs, jo der atcerēties, ka reklāmas galvenais mērķis ir piesaistīt klientus, nevis atbaidīt.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Ēdināšanas uzņēmuma pakalpojumu sortimenta paplašināšana uz konkurences analīzes pamata”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/270996

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register