Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
1,56 (11%)
Discounted price*:
12,64
Purchase
Add to Wish List
ID number:939169
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 39 units
References: Not used
Time period viewed: 2013.g. - 2014.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Pašregulācijas jēdziens, struktūra un pedagoģiskais aspekts    7
2.  8.klases skolēnu vecumposma īpatnību raksturojums pētāmās problēmas kontekstā    16
3.  Uzdevumu kopa 8.klases skolēnu emocionālās un uzvedības pašregulācijas veicināšanai sporta stundās    19
Pētījums par emocionālās un uzvedības pašregulācijas veicināšanu 8.klases skolēniem sporta stundās    24
4.1.  Pētījumā izmantoto metožu apraksts    24
4.2.  Pētījuma norise, iegūtie dati, to analīze    25
  Secinājumi    38
  Literatūras saraksts    40
  Pielikums    43
Extract

Secinājumi
1. Apzināta mērķtiecības sekmēšana katrā jaunietī skolas pedagoģiskā procesa ietvaros ar pašrealizācijas un pašregulācijas attīstību, veicina gan sekmīgumu darbībā, gan ļauj realizēties izglītības mērķiem, kuri virzīti uz konkurētspējīgas, patstāvīgas personības veidošanos integrētā sabiedrībā, tai pat laikā, saglabājot savu kultūru, vērtības un autonomiju.
2. Pašregulācija var īstenoties caur iemācīšanos, kuras galveno funkciju veic no četriem komponentiem – uzmanības, saglabāšanas atmiņā, motoriski reproduktīvā un motivatīvā procesa – sastāvošas darbības novērošana.
3. Cilvēks pašregulācijas un pašapliecināšanās procesā pilnveido savas spējas, apgūst jaunus mērķu sasniegšanas principus un metodes, kas uz iepriekšējās pieredzes bāzes veidojas kā jauni, pilnīgākas uzvedības modeļi.
4. Mijiedarbe starp motoro (kustības) un kognitīvo (izziņas) sistēmu ir ļoti spēcīga. Lēmumi, ko pieņemam un spriedumi, ko ikdienā izdarām, ir tieši saistīti ar mūsu ķermeņa kustībām, lai gan mēs šo saikni parasti neapzināmies. Savukārt fiziskas kustības var izraisīt tūlītēju emocionālu atgriezenisku reakciju, kas ir norāde, ka cilvēkam nepieciešama pašregulācija – tā palīdz vadīt iekšējos līdzsvara jeb homeostāzes procesus, kas ir primāri, lai mēs spētu izdzīvot un pielāgoties apkārtējai videi.
5. Būtiski sporta skolotājam ir izvērtēt bērnu vecumu un fizisko formu, dot individuālus uzdevumus, kas atbilstu viņa sagatavotībai.
6. Aptaujā „Pašregulācija” (A.K. Osņickis) tika noskaidrots audzēkņa pašregulācijas darbību līmenis pirms un pēc elpošanas un muskuļu atslābināšanas vingrinājumu, kas veicina skolēnu emocionālo un uzvedības pašregulāciju, aprobācijas.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Emocionālā un uzvedības pašregulācija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/939169

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register