Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Rotaļas elementi 4-5 gadus veciem bērniem - skaitīšana un skaita jēdzienu apguve

     

    Term Papers48 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:312635
 
Evaluation:
Published: 19.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 42 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Skaitīšana un skaita jēdzienu apguve 4-5 gadus veciem bērniem    6
1.1.  4-5 gadus vecu bērnu attīstības īpatnības    6
1.2.  Skaitīšanas un skaita jēdziena apguves praktiskie paņēmieni 4-5 gadus veciem bērniem    9
1.3.  Rotaļas izmantošana skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvē    14
2.  Rotaļas skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvei    18
2.1.  Pirmā nedēļa: skaitļu 1, 2, 3 apgūšana un skaitīšana līdz 3    19
2.2.  Otrā nedēļa: skaitļu 4, 5, 6 apgūšana un skaitīšana līdz 6    30
3.  Pētījums par 4-5 gadus veciem bērniem    38
3.1.  Pētījuma metožu apraksts    38
3.2.  Pētījuma dati, to apstrāde un rezultātu analīze    40
  Secinājumi    48
  Izmantotās literatūras saraksts    51
Extract

Ievads

4 - 5 gadus veciem bērniem elementāro matemātisko priekšstatu veidošanai jāatvēl svarīga vieta mācību procesā. Tas ir saistīts ar vairākiem iemesliem:
informācijas daudzums;
vēlme mācību procesu padarīt interesantāku;
vecāku vēlme pēc iespējas ātrāk iemācīt bērniem prasmi skaitīt un risināt uzdevumus.
Tas savukārt nozīmē, ka galvenais mērķis ir izaudzināt bērnus, kuri prot:
loģiski domāt;
labi orientēties apkārtējā vidē;
pareizi novērtēt dažādas situācijas ar kurām sastopas dzīvē.
pieņemt patstāvīgus lēmumus.
Pētījuma tēma ‘Rotaļas elementi 4 - 5 gadus vecu bērnu skaitīšana un skaita jēdzienu apguvē’ izvēlēta, lai pētījumā teorētiski izpētītu rotaļas pielietojuma iespēju 4 - 5 gadus vecu bērnu skaitīšana un skaita jēdzienu apguvē un praktiski aprobētu izstrādātās un apkopotās didaktiskās rotaļas.
Bakalaura darba teorētiskā analīze pamatojas uz tam pedagogu un psihologu atziņām, kā Pučure I., Svence G., Belošistaja A.
Pētījuma jautājums: kā 4 - 5 gadus vecu bērnu skaita un skaitīšanas jēdzienu apguvi ietekmē rotaļa?
Pētījuma mērķis: izpētīt pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības un rotaļu izmantošanas iespējas skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvē.
Pētījuma uzdevumi:
1.Analizēt psiholoģisko un pedagoģisko literatūru par bērnu attīstības īpatnībām.
2.Aplūkot rotaļas pielietojuma iespēju skaita un skaitīšanas jēdzienu apgūšanai.
3.Izstrādāt un apkopot rotaļas skaita un skaitīšanas jēdzienu apgūšanai.
4.Veikt pētījumu par rotaļu izmantošanas iespējām skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvē.
Pētījuma bāze: Daugavpils 18. pirmskolas izglītības iestāde, 4 - 5 gadus vecie bērni, 10 studiju programmas pirmsskolnieku skolotājas 4. studiju gada studējošo anketēšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1361700
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register