Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:121466
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vides analīze    5
1.1.  Mārketinga mikrovides analīze    5
1.1.1.  Uzņēmums, tā darbības raksturojums    5
1.1.2.  Piegādātāji un starpnieki    8
1.1.3.  Konkurenti    9
1.1.4.  Pircēji    10
1.2.  Makrovides analīze    10
1.2.1.  Demogrāfiskā situācija valstī    10
1.2.2.  Ekonomiskā situācija valstī    11
1.2.3.  Politiski tiesiskā situācija    13
1.2.4.  Kultūras faktors    14
1.2.5.  Zinātniski – tehnoloģiskais faktors    14
1.3.  Nozares analīze    14
1.3.1.  Portera 5 spēku modelis    16
1.4.  Konkurences analīze    17
1.4.1.  Vispārēja konkurentu novērtēšanas metode    17
1.4.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    19
1.4.3.  General Electric modelis    20
1.5.  Tirgus ietilpības novērtēšana    22
1.6.  SWOT analīze    23
2.  Mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana    25
2.1.  Tirgus segmentēšana    25
2.2.  Mērķtirgus noteikšana un pozicionēšana    25
2.2.1.  Mērķtirgus noteikšana    25
2.2.2.  Pozicionēšana    26
2.3.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    27
2.4.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    27
2.5.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    28
2.6.  Rīcības plāns nākamajam gadam    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Bibliogrāfiskais saraksts    33
  Pielikums    35
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Darba gaitā tika izanalizēta SIA ”X” mārketinga vide un stratēģijas, kā arī plānota iespējamā nākotnes darbība. Darba mērķis tika sasniegts un izvirzītie uzdevumi izpildīti.
2. Tika veikta mārketinga makro un mikro vides analīze, kur tika analizēta konkurentu darbība, sastādot Bostonas konsultantu grupas matricu un General Electric modeli, ekonomiskā, demogrāfiskā, politiski – tiesiskā situācija valstī, novērtēta tirgus ietilpība.
3. Konkurentu skaits nozarē ir liels, līderis ir durvju ražošanas uzņēmums SIA „Belwood”.
4. Uzņēmums SIA „X” ieņem stabilas pozīcijas līderējošo durvju ražotāju vidū, uzņēmums strauji attīstās.
5. Ar SWOT analīzes palīdzību noteicām uzņēmuma iekšējo stiprumi, iekšējo vājumu un ārējās iespējas un draudus. Secinājām, ka uzņēmums ”X” ir konkurētspējīgs, bet vajadzētu paplašināt tirgu, piesaistot arī pārējos tirgus segmentus, padarot produkciju pieejamāku zemākiem sociālajiem slāņiem.
6. Šobrīd esošais iekšējais vājums, kas saistīts ar zemo darbinieku kvalifikāciju, iespējams, var pāraugt iekšējā stiprumā, jo darbinieki ir kompetenti, pildot savus pienākumus un strādājot profesionāli, kaut arī nav augsti kvalificēti.
7. Jāizstrādā stratēgijas, lai celtu darbinieku kvalifikāciju, rīkojot izglītošanās seminārus un kursus.
8. Iekšējo stiprumu vajadzētu saglablāt un vēl pilnveidot. Tā galvenais uzdevums ir palielināt pārdošanas apjomus, veiksmīgi sadarbojoties ar piegādātājiem un starpniekiem.
9. Apzinoties uzņēmuma SIA „X” ārējās iespējas, ir lielas izredzes paplašināt un pilnveidot uzņēmuma darbību.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register