Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:131901
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Aннотация    6
  Ievads    7
1.  Pirmsskolas izglītības iestāžu grupiņu telpu iekārtošanas principi    9
1.1.  Normatīvo aktu izpēte    10
1.2.  Ergonomika    13
1.3.  Krāsas un apdares materiāli    15
1.4.  Krāsu ietekme uz pirmsskolas vecuma bērniem    16
2.  Pirmsskolas izglītības iestāžu interjera dizaina attīstība pasaulē    19
3.  PII „Pasaulīte” raksturojums    25
3.1.  Pirmsskolas izglītības iestādes novietojums kartē    26
3.2.  PII „Pasaulīte” grupas esošā telpiskā analīze    27
3.2.  Bērnu pastāvīgai darbībai telpā nepieciešamie centri    29
4.  PII „Pasaulīte” grupas telpas interjera projekta risinājums    30
4.1.  Apgaismojums    36
4.2.  Pirmsskolas izglītības iestādes „Pasaulīte” koncepcija    36
  Projektētā cilvēku plūsmas analīze    39
4.3.  Apdares materiālu uzskaites tabula    40
4.4.  Tāme apdares materiāliem    44
  Pielikums aprēķinam    45
  Secinājumi un priekšlikumi    46
  Izmantotā literatūra    48
Extract

Secinājumi un priekšlikumi

Pētījuma gaitā darba autors izstrādāja šādus secinājumus:
1. Lai izstrādātu pirmsskolas izglītības iestādes interjera dizaina priekšlikumu, nepieciešams izpētīt normatīvos aktus un izpētīt nosacījumus un principus. Nepieciešams iepazīties ar ergonomikas pamatprincipiem, jo bērnu mēbelēm ir jāatbilst bērnu augumiem.
2. Pirms telpas vizuālas koncepcijas veidošanas jāiepazīstas ar krāsu nozīmi telpās, ar to kā krāsas spēj ietekmēt bērna radošo darbību un mierīgo atpūtu. Nepieciešams izpētīt kādi krāsu toņi spēj uzlabot telpas funkcionalitāti. Lai izstrādātu interjera dizaina priekšlikumu, nepieciešams izpētīt, kādi apdares materiāli ir vispiemērotākie bērniem paredzētu telpu veidošanā. Jāizpēta, kādi materiāli ir ekoloģiskāki un drošāki bērnu veselībai.
3. Katra pasaules valsts atšķiras ar savām tradīcijām, katra valstī ir savs klimats un apstākļi pirmsskolas izglītības iestāžu veidošanai. Analizējot četru dažādu valstu bērnudārzu konceptuālo risinājumu var secināt, ka katra valsts atšķiras ar savām idejām un vizuālo telpu noformējumu.
4. Bauskas PII „Pasaulīte” grupas telpas vizuālais noformējums saglabājies no padomju laikiem. Grīdu, sienu un griestu tehniskais stāvoklis ir diezgan sliktā stāvoklī. Grupas telpas apdares materiāli neatbilst drošības funkcijām. Nav izveidotas funkcionālās zonas-bērniem nepieciešamās darbošanās centri.

Balstoties uz secinājumiem izstrādāti šādi priekšlikumi:
1. Darba autors sava projektā ievēro visus nepieciešamos pirmsskolas telpu labiekārtošanas saistošos normatīvos aktus un ergonomiskās prasības. Darba autors piedāvā mēbeles, kas paredzētas pirmsskolas vecuma bērniem un atbilst ergonomikas principiem.
2. Balstoties uz secinājumiem darba autors savā projektā piedāvā izmantot septiņas varavīksnes krāsas, kas pildīs visas nepieciešamās funkcijas grupas telpās. Veidojot varavīksnes krāsu gammu uz sienām un grīdas veidosies papildus mācību līdzeklis.
3. Darba autors savā darbā piedāvā analogu analīzi par četru dažādu valstu pirmsskolas izglītības iestāžu interjera dizainu. Darba autors piedāvā savā projektā izveidot līdzīga veida sienas daļas, kā Norvēģu arhitekti. Šo sienu funkcionālā nozīme vairāk būtu paredzēta kā rotaļu zona. Veidojot bērnudārzus Latvijas valstī būtu nepieciešams smelties iedvesmu no ārzemju arhitektiem, lai veidotu dažādību.
4. Izstrādāt interjera dizaina priekšlikumu, izveidojot galvenos darbošanās centrus, ko izstrādājusi izglītības ministrija. Galveno uzsvaru liekot uz 7 darbošanās centriem. Maksimāli izmantot telpas kvadratūru, lai izveidotu visas nepieciešamās funkcionālās zonas. Autors piedāvā ugunsdrošus un veselībai nekaitīgus apdares materiālus saskaņojot materiālu izvēli ar bērnudārza vadītāju. Veidojot interjera dizaina priekšlikumu, autors piedāvā funkcionālo zonu sadalījumu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register