Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:176745
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    10
1.1.  Reklāmas definīcija un mērķi    10
1.2.  Reklāmas līdzekļi    12
1.3.  Mediju raksturojums    14
1.4.  Reklāmas veidošana    24
1.5.  Reklāmas projekta plāns    29
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    35
2.1.  Uzņēmuma apraksts    35
2.2.  Reklāmas projekta izstrāde    36
2.3.  Aptaujas anketu rezultāti un to analīze    46
2.4.  Reklāmas izstrāde mājas lapai    55
2.5.  Reklāma kolektīvās iepirkšanās portālā    56
  NOBEIGUMS    62
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    64
  PIELIKUMS    66
Extract

NOBEIGUMS
Apkopojot bakalaura darba analītiskajā daļā aprakstītās teorētiskās nostādnes un veikto uzņēmuma SIA „Elvīras kompānija” darbības izpēti, autore secina:
1. Latvijā populārākie masu mediji ir radio, televīzija, avīzes, žurnāli un vide, no kuriem televīzija aizņem gandrīz pusi 45% un pārējie ap 10%.
2. Nelieliem uzņēmumiem vispiemērotākais reklāmas medijs ir internets, jo tas piedāvā dažādas iespējas reklāmas ievietošanai gan finansiālā ziņā, gan izpausmes ziņā.
3. Uzņēmums SIA „Elvīras kompānija” ir informācijas tehnoloģiju un datorservisa pakalpojumu sniedzējs, kas darbojas jau vairākus gadus un sniedz savus pakalpojumus Rīgas, Ikšķiles un Ogres novados.
4. Uzņēmums SIA „Elvīras kompānija” ir izveidojis jaunu zīmolu „Print Progressive” un ar šo zīmolu sākotnēji ražos 6 veidu lāzerprinteru kasetnes.
5. „Print Progressive” zīmola ražotās lāzerprinteru kasetnes nodrošina augstu drukāšanas kvalitāti un ir paredzētas „HP” un „Canon” ražotāja lāzerprinteriem.
6. Uzņēmuma SIA „Elvīras kompānija” ražotajām lāzerprinteru kasetnēm cena būs 30Ls, kas ir zemāka nekā oriģinālajām kasetnē, bet līdzīga konkurentu piedāvātajām cenām.
7. Produkta mērķauditorija ir vidēji un mazi uzņēmumi, privātie patērētāji un esošie klienti, kuri izmanto lāzerprinterus un kuriem ir interneta pieslēgums.
8. Uzņēmuma reklāmas mērķi ir paaugstināt patērētāju informētību un zīmola „Print Progressive” atpazīstamību, kā arī palielināt pārdoto produktu skaitu.
9. Uzņēmumam SIA „Elvīras kompānija” vispiemērotākais reklāmas mediju veids šobrīd ir internets, jo tas ir strauji progresējošs un piedāvā plašas iespējas reklāmas jomā.

Veicot uzņēmuma SIA „Elvīras kompānija” darbības izpēti un sastādot reklāmas projektu, autore izsaka priekšlikumus:
1. Uzņēmumam jāpievieno www.printprogressive.lv mājas lapa interneta veikalu meklēšanas portālu datubāzēm www.salidzini.lv un www.kurpirkt.lv, jo tas ir bez maksas un nodrošina, ka ražotās lāzerprinteru kasetnes, tiks pievienotas produktu datubāzei.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register