SECINĀJUMI
• Lielākā daļa darbinieku atzīst, ka tiek definētas problēmas, nosprausti mērķi, kas ir saistīti ar klienta situācijas atrisināšanu.
• Lai sniegtu efektīvu pakalpojumu, tiek izstrādāti vienoti noteikumi, un uz klientu vērstas prasības. Lielākā daļa uzskata, ka tās tiek kopīgi izstrādātas, bet ne visi tās vienmēr ievēro.
• Kā pozitīvs komandas darba rādītājs ir darbinieku spēja visiem savstarpēji vienoties kāda lēmuma pieņemšanā.
• 2 respondentiem rada grūtības izteikt priekšlikumus citu klatbūtnē, drošāk viņi jūtas izteikt savas domas individuāli. Pārējiem problēmas nesagādā paust savu viedokli arī komandas sapulcēs.
• Krīzes centrā līdzās iepriekšminētajām uzdevuma funkcijām liela nozīme ir arī uzturēšanas funkcijām.
• Visi komandas locekļi izjūt piederību savai komandai.
• Komunikācija un informācijas apmaiņa ir veiksmīga.
• Krīzes centru ietekmē valstī notiekošās pārmaiņas. Krīzes centrā situācija līdz ar to mainās. Ar dažiem komandas locekļiem tika pārtrauktas darba attiecības, trijiem tika piedāvāts zemāk atalgots darbs. Atšķirīgu iemeslu dēļ diviem no šiem nebija iespēja aizpildīt anketu, līdz ar to rezultāti būtu savādāki. Pārējie darbinieki uzskata, ka konkurenci neizjūt. Trešā daļa no komandas apgalvo, ka ir apgrūtinoši veikt papildus pienākumus, jo samazināts strādājošo darbinieku skaits. Tas rada papildus stresu.
• Valstī notiekošās izmaiņas ir ietekmējušas darbiniekus individuāli – darba samaksas izmaiņas, kā arī papildus pienākumu veikšana ir skārušas katru.
• Komandā ir grūtības trešajai daļai darbinieku sastrādāties ar vienu vai vairākiem kolēģiem dažādu iemeslu dēļ.
…