Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:191046
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Stratēģija ir organizācijas ilgtermiņa pamatmērķu un darbības virzienu noteikšana, to sasniegšanai nepieciešamo resursu izdalīšana. Stratēģijā tiek formulēts organizācijas izvēlētais attīstības virziens, tātad bez stratēģijas nav pārdomāta darbības plāna, vienotas programmas izvēlēto mērķu sasniegšanai. Galvenās organizāciju stratēģijas sastāvdaļas ir:
• Darbības joma/ sfēra
• Resursu izvietojums un sadale
• Īpatnējās/ atšķirīgās spējas
• Attīstība un kapitāla atdeve
Pastāv šādi organizācijas stratēģijas (skat.3.tabula) veidi:
• Intensīva (attīstības) stratēģija- organizācijas mērķu sasniegšana ar jaunu tirgu un jaunu preču palīdzību, ņemot vērā jau pastāvošo menedžmenta sistēmu.
• Integrēta –organizācijas mērķu sasniegšana, stabilizējot piegādes un sadales kanālus un ņemot vērā jau pastāvošo menedžmenta sistēmu.
• Diversificēta- organizācijas mērķu sasniegšana ar jauniem tirgiem, jaunām precēm, jaunu tehnoloģiju, kas nav saistītas ar pastāvošo menedžmenta sistēmu.
• Samazināšanas- organizācijas mērķu sasniegšana, veicot konsolidāciju un darbības sašaurināšanu, kas nav saistītas ar pastāvošo menedžmenta sistēmu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register