Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:218000
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sistēmu teorija fizikas izglītībā    4
2.  Mācību priekšmeta mērķis un uzdevumi    5
3.  Fizikā izmantotā metodika    6
4.  Fizikas priekšmeta programmas variants    7
4.1.  Programmas mērķis un uzdevums    7
4.2.  Programmas satura īstenošana    7
4.3.  Vērtēšana    9
Extract

Redzams, ka liela daļa piedāvāto klasisko metožu balstās uz teorijas un prakses attīstīšanu. Metodes, kuras darbotos uz apziņas veicināšanu ir samērā maz. Protams, lielākā daļa prakses metožu arī nedalāmi ir par apziņas veidošanu. Bet, ja pieņemam, ka apziņa tiek veidota pirms prakses, tad domāju, ka nepieciešams padomāt par nestandarta metodēm, kā, piemēram, pētījums kā apziņas metode. Piemēram, stundas sākumā skolēnus aicina nevis atbildēt, ko viņi zina par tēmu, bet piedāvā problēmsituāciju, kurai liek izvirzīt hipotēzi, kā situācija varētu atrisināties. Tālāk vingrinoties un apgūstot pamatzināšanas, skolēni veido izpratni par problēmu un mācību stundas beigās ir gatavi atbildēt uz izvirzīto problēmu un viedo izpratni par situāciju.

1.3. Vērtēšana
Attiecībā uz vērtēšanu jāievēro Ministru kabineta noteikumos par valsts vispārējās vidējās izglītības standartu noteiktie izglītojamo iegūtās vispārējās vidējās izglītības vērtēšanas pamatprincipi un kārtība.
Vērtēšanas organizētājs un vērtētājs:
• atbilstoši vērtēšanas mērķim izmanto diagnosticējošo, formatīvo un summatīvo vērtēšanu;
• izvēlas piemērotāku vērtēšanas vietu mācību procesā (ievadvērtēšana, kārtējā vērtēšana un nobeiguma vērtēšana);
• izmanto daudzveidīgas vērtēšanas formas un metodiskos paņēmienus;
• izvēlas vērtēšanas saturu atbilstoši mācību priekšmetā noteiktajam skolēna sasniedzamajam rezultātam;
• nosaka vērtēšanas kritērijus un izmanto pārbaudes darba mērķim atbilstošu vērtējuma atspoguļošanas veidu.
Izšķir 3 vērtēšanas veidus: diagnosticējošā, formatīvā un summatīvā vērtēšana. Tabulā apkopoti galvenie uzdevumi katram vērtēšanas veidam.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1345503
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register